بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
15:5
شنبه 2 مرداد 1400

کاهش شنوایی کاهش ناگهانی یا کم شنوایی است. بسته به علت ، می تواند خفیف یا شدید ، موقتی یا دائمی باشد.

کاهش شنوایی مادرزادی یعنی شما بدون شنوایی به دنیا آمده اید. این موضوع بر کاهش شنوایی تدریجی متمرکز است ، که با گذشت زمان اتفاق می افتد و می تواند افراد را در همه سنین تحت تأثیر قرار دهد.

اگر دچار کم شنوایی هستید ، ممکن است از آن آگاهی نداشته باشید ، به خصوص اگر با گذشت زمان اتفاق افتاده باشد. اعضای خانواده یا دوستان شما ممکن است متوجه شوند که در درک سخنان دیگران مشکل دارید.

روش هایی وجود دارد که می توانید با کاهش شنوایی کنار بیایید. و سمعک ها و سایر دستگاه ها می توانند به شما در شنیدن کمک کنند.

چه عواملی باعث کاهش شنوایی می شود؟
در بزرگسالان ، شایع ترین علل کاهش شنوایی عبارتند از:

سر و صدا. کاهش شنوایی ناشی از صدا می تواند با گذشت زمان به آرامی رخ دهد. قرار گرفتن در معرض صداهای روزمره ، مانند گوش دادن به موسیقی بسیار بلند یا استفاده از ماشین چمن زنی ، می تواند به ساختارهای گوش داخلی آسیب برساند و منجر به کاهش شنوایی در طی سالها شود. صداهای ناگهانی و بلند مانند انفجار می تواند به شنوایی شما آسیب برساند.
سن. در کاهش شنوایی مربوط به افزایش سن ، تغییراتی در گوش داخلی که با افزایش سن رخ می دهد باعث کاهش شنوایی آرام اما مداوم می شود. این خسارت ممکن است خفیف یا شدید باشد و همیشه دائمی است.
از دیگر دلایل از دست دادن شنوایی می توان به تجمع موم گوش ، جسم در گوش ، آسیب به گوش یا سر ، عفونت گوش ، پارگی لاله گوش و سایر شرایطی اشاره کرد که گوش میانی یا داخلی را تحت تأثیر قرار می دهد.

علائم چیست؟
علائم رایج کاهش شنوایی شامل موارد زیر است:

شنوایی خفه و احساس گرفتگی گوش شما.
مشکل در درک آنچه مردم می گویند ، به ویژه هنگامی که افراد دیگر در حال صحبت هستند یا هنگام ایجاد سر و صدای پس زمینه ، مانند رادیو.
گوش دادن به تلویزیون یا رادیو با صدای بیشتر نسبت به گذشته.
علائم دیگر ممکن است شامل موارد زیر باشد:

صدای زنگ ، خروش ، خش خش ، یا وزوز در گوش ، به نام وزوز گوش.
درد گوش ، خارش یا تحریک گوش ، یا نشت مایعات از گوش.
احساسی که شما یا اطرافتان می چرخید (سرگیجه).
کم شنوایی چگونه تشخیص داده می شود؟
ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما معاینه فیزیکی می کند و در مورد علائم و سلامتی شما در گذشته س askال می کند. او همچنین ممکن است با وسیله ای روشن به نام اتوسکوپ به گوش شما نگاه کند.

شما می توانید مستقیماً با مراجعه به متخصص شنوایی سنجی یا پزشک ابزار شنوایی بدون مراجعه پزشک وقت بگیرید.

اگر متخصص مراقبت های بهداشتی شما فکر می کند که کم شنوایی دارید ، وی آزمایش شنوایی را انجام می دهد تا بررسی کند که آیا شما کم شنوایی دارید یا خیر و از شدت آن پی می برد. این آزمایشات ممکن است شامل موارد زیر باشد:

یک تست تنظیم چنگال ، که به پزشک شما کمک می کند بفهمد چه نوع کم شنوایی دارید.
آزمایش های دیگر برای اینکه بفهمید چه نوع کم شنوایی دارید یا کدام قسمت از گوش شما را تحت تأثیر قرار داده است.
چگونه درمان می شود؟
ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی می تواند به شما کمک کند تا در مورد بهترین روش درمانی تصمیم بگیرید. کاهش شنوایی ناشی از سر و صدا یا وابستگی به سن را می توان با دستگاه های شنوایی مانند سمعک درمان کرد. دستگاه های دیگر می توانند به شما در مورد صداهای اطراف خانه مانند تلفن یا زنگ در کمک کنند. اگر سمعک به درد شما نمی خورد ، کاشت حلزون ممکن است یک گزینه باشد.

شما همچنین می توانید راه های زندگی با کاهش شنوایی را یاد بگیرید ، مانند توجه به حرکات ، حالت های چهره ، وضعیت بدن و تن صدا.

در انواع دیگر کاهش شنوایی ، می توانید مشکلی که باعث کم شنوایی شده را درمان کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید جرم گوش را بردارید یا برای عفونت دارو کمک کنید تا به شنوایی شما برگردد.

چگونه می توانید از کاهش شنوایی جلوگیری کنید؟
از سر و صدای زیاد مانند سر و صدای دستگاه های محل کار ، ابزارهای برقی ، موسیقی بسیار بلند و موتورسیکلت های بسیار بلند خودداری کنید.
هر چیزی را که از طریق جوانه های گوش یا هدفون گوش می دهید ، مانند پخش کننده های MP3 ، میزان صدا را کم کنید.
از محافظ شنوایی استفاده کنید ، مانند شاخه گوش یا مانتوی گوش.
از قرار دادن اشیا در گوش خودداری کنید.

 

https://www.healthlinkbc.ca/health-topics/hw107979

تعداد بازدید از این مطلب: 2
بازدید : 2
علی
14:58
شنبه 2 مرداد 1400

مجارستان از نظر موقعیت جغرافیایی ، اقتصاد بسیار پیشرفته و با ثبات ثبت شرکت در مجارستان یکی از مراکز مطلوب قضایی است. برای مشاغل خاص ، این کشور ممکن است فرصت های اضافی فراهم کند. متخصصان Prifiance ممکن است دقیقاً در مورد مزایایی که ممکن است هنگام انجام تجارت در اینجا از آن بهره مند شوید دقیقاً با شما مشورت کنند. نمایه این کشور کوتاه ممکن است در هنگام در نظر گرفتن مجارستان به عنوان حوزه قضایی خود به شما کمک کند.

اشکال حضور حقوقی و تجاری
اگر قصد دارید حضور شرکتی خود را در مجارستان تاسیس کنید ، مجاز به انجام این موارد به صورت عمده است:

شرکت با مسئولیت محدود - وسیله نقلیه ای که می تواند پس از تشکیل سرمایه قانونی اولیه به مبلغ 3،000،000 HUF تأسیس شود. در این مورد ، مسئولیت شرکای تجاری برای کلیه شرکتها فقط به ارزش مبالغ مشارکت یافته محدود می شود. سهام را نمی توان به تبلیغات عمومی ارائه داد. از مالکیت شخصی م foundسسان (سهامداران) نمی توان برای جبران خسارات خودرو استفاده کرد ، مگر در موارد خاص. این نهاد ممکن است توسط اشخاص حقیقی یا حقوقی ادغام شود. آنها می توانند هم مقیم باشند و هم اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی. محدودیت های صفر در این مورد اعمال می شود.
شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام - وسیله نقلیه ای با حداقل سرمایه قانونی اولیه به مبلغ 5،000،000 HUF. همچنین نسبت مشارکت های نقدی در زمان ثبت شرکت نباید کمتر از 30 درصد باشد. سهام آن می تواند آزادانه منتقل شود و بنیانگذاران (سهامداران) فقط در ارزش اسمی یا صادر شده سهام متعلق به خود مسئولیت دارند.
شرکت سهامی عام محدود شده توسط سهام - این تشکیلات تجاری باید حداقل سرمایه قانونی اولیه 20،000،000 HUF داشته باشد. مقدار مشارکت های نقدی نباید در زمان عضویت از 30٪ کمتر باشد. سهام ممکن است به عموم عرضه شود. این سهام می توانند عادی ، ترجیحی ، قابل بازخرید و غیره باشند.
مشارکت عمومی - این تشکیلات تجاری است که توسط شرکا برای انجام فعالیت های تجاری مشترک تأسیس شده است مشروط بر اینکه مسئولیت آنها در قبال کلیه مشارکت های مشارکت نامحدود باشد. این تشکیلات شخصیت حقوقی جداگانه ای ندارد.
مشارکت محدود - تشکیل مشاغل تجاری است که می تواند توسط حداقل دو شریک تاسیس شود که در آن (من) حداقل یک شریک عمومی وجود دارد که مسئولیت نامحدودی برای کلیه شرکت های مشارکت دارد و (ب) شرکای محدود که مسئولیت آنها منحصر به مقدار محدود است از مشارکت های انجام شده در این حالت ، مشارکت شخصیت حقوقی جداگانه ای نیز ندارد.
شعبه - این شکل مناسب حضور تجاری برای اشخاص خارجی است که قصد دارند فرصت های شغلی این حوزه را بدون سرمایه گذاری مقادیر قابل توجهی در لحظه تأسیس کشف کنند.
شرایط ثبت نام و مراحل
اگر گزینه ایجاد شرکت در مجارستان را در نظر می گیرید ، ممکن است لازم باشد این مراحل اولیه را انجام دهید:

تعیین اولویت های کاری خود و تنظیم برنامه کاری.
انتخاب نام تجاری برای یک شرکت آینده و تأیید در دسترس بودن آن.
جمع آوری اطلاعات در مورد بنیانگذاران و صاحبان ذی نفع.
جستجوی مدیران شرکت آینده. معمولاً هیئت مدیره باید از سه نفر تشکیل شود. اما ، سند قانونی وسیله نقلیه ممکن است به یک مدیر واحد اجازه دهد این وسیله نقلیه را اداره کند. توصیه می شود برای عضویت و اداره وسیله نقلیه در مجارستان مدیر محلی انتخاب کنید.
ترتیب شکل گیری سرمایه قانونی خودرو. ساده ترین روش ، در این مورد ، انتقال کمک به مدیر آینده است که بیانیه تأیید مربوطه را به صورت کتبی اجرا می کند. بعداً این مبلغ در سوابق وسیله نقلیه احتمالی منعکس خواهد شد.
انتخاب آدرس ثبت شده برای وسیله نقلیه آینده.
تهیه اسناد قانونی.
تشکیل مجموعه اسناد ثبت نام (کلیه اسنادی که به زبان مجارستانی نیستند باید قبلاً محضری ، ضمیمه شده و ترجمه شوند).
ارسال مجموعه اسناد ثبت نام به دادگاه ثبت احوال وزارت دادگستری.
ثبت نام برای اهداف مالیاتی (ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده به طور پیش فرض انجام می شود).
ثبت نام برای اهداف تأمین اجتماعی.
افتتاح حساب بانکی
چارچوب قانونی و نظارتی
ممکن است فضای قانونی مجارستان به طور کلی مطلوب تلقی شود. مجارستان اقداماتی را برای ارتقا the بخشهای مختلف اقتصاد اعمال می کند. صنایع تولیدی و خدماتی مهمترین تمرکز سیاست دولت مجارستان است. هنوز هم ، سرمایه گذاری ها تشویق می شوند - تجار خارجی ممکن است از انگیزه های خاصی برخوردار شوند. در نتیجه ، مجارستان دارای درصد بالایی از سرمایه گذاری مستقیم خارجی است.

روش ایجاد شرکت در مجارستان سنگین و پرهزینه نیست. مقامات مجارستان اقدامات ساده ای را برای ساده سازی روش ایجاد و تجارت در این کشور انجام می دهند. یک فرصت بسیار سودمند دیگر برای انجام تجارت این است که سود سهام پرداختی به افراد غیر مقیم کاملاً از پرداخت مالیات معاف است. هنوز هم ، قانون تجارت مجارستان کاملاً قانون اساسی دارد

 

https://prifinance.com/en/european-companies/hungary/

تعداد بازدید از این مطلب: 4
بازدید : 4
علی
14:0
شنبه 2 مرداد 1400

وزن صورت با توجه به مقدار واقعی فیبر در هر متر مربع تعیین می شود موکت تایل و بر حسب اونس اندازه گیری می شود. به عنوان مثال یک فرش معمولی ممکن است دارای وزن صورت 35 تا 45 اونس باشد.

سرانجام ، تراکم معیاری برای محکم دوختن نخ در پشت اولیه است. فرش با چگالی بالاتر معمولاً بهتر از فرش با چگالی کم می پوشد.


مرحله دوم تولید فرش کاربرد رنگ است.
اکنون فرش یکی از دو فرآیند رنگرزی گرفته شده است.

روش اول رنگرزی رنگرزی نخ یا بعضاً قبل از رنگرزی نامیده می شود که در آن رنگ قبل از تافت زدن روی نخ زده می شود.

از مزایای همه روش های رنگ آمیزی کاموا می توان به سازگاری رنگ در کنار هم ، اندازه های زیاد و یکنواختی اشاره کرد.

روش دوم شامل استفاده از رنگ روی نخ پس از تفت خوردن فرش است.

به این روش رنگرزی فرش می گویند. روشهای مختلفی برای رنگرزی فرش موکت تایل چیست وجود دارد که هر یک نتیجه نهایی منحصر به فردی را ایجاد می کنند.

تکنیک اول ، که اغلب به آن بک یا رنگرزی دسته ای گفته می شود ، شامل دوختن انتهای فرش به یکدیگر ، و سپس اجرای حلقه فرش پرزدار از طریق گلدان های بزرگ رنگ و آب به مدت چندین ساعت است. فرآیند Beck برای دوره های تولید کمتر و محصولات با وزن بالاتر وزن ایده آل است.

رنگرزی مداوم فرایندی مشابه رنگرزی بک است ، اما شامل فرش علاوه بر کاربرد رنگ ، از طریق چندین فرآیند است. رنگرزی مداوم با اسپری یا چاپ رنگ را مستقیماً روی صورت فرش اعمال می کند. این فرایند همچنین برای ایجاد جلوه های چند رنگ یا طرح دار در فرش استفاده می شود.

چاپ روی صفحه یکی دیگر از روشهای معمول رنگ آمیزی فرش است که در آن از هرجای یک تا هشت صفحه ابریشم استفاده می شود.

مهمترین مزایای رنگرزی فرش ، رنگ آمیزی فرش پس از مراحل تافتینگ ، انعطاف پذیری بیشتر رنگ و هزینه کمتر است.


مرحله سوم و آخر در تولید فرش ، فرآیند نهایی است.
این فرآیند به طور معمول یک خط تولید واحد است که مرحله نهایی ساخت فرش را به پایان می رساند.

در فرآیند اتمام ، یک پوشش از لاتکس به پشتوانه اولیه فرش منگوله ای ، رنگ آمیزی شده و همچنین به پشتی ثانویه اعمال می شود. پشتوانه ثانویه به طور معمول از یک ماده پلی پروپیلن مصنوعی بافته شده ساخته می شود.

این دو قسمت در یک پرس گرم بزرگ به هم فشرده می شوند ، جایی که آنها محکم نگه داشته می شوند تا شکل خود را حفظ کنند.

قیچی ، یکی از آخرین مراحل تولید فرش ، فرآیند از بین بردن اندکی انتهای سست و بیرون کشیدن الیافی است که ممکن است در طی تافتینگ ایجاد شده باشد. همچنین به دستیابی به تعریف نوک نخ از فرش تمام شده کمک می کند.

سرانجام ، هر فرش قبل از غلتاندن ، بسته بندی و حمل ، از نظر یکنواختی خرید موکت تایل رنگ و سایر نقص تولیدی به دقت بررسی می شود.

این داستان ما در مورد نحوه ساخت فرش است. ما معتقدیم که دانش صحیح می تواند به اندازه خود فرش کاربردی و عملی باشد. ما همچنین امیدواریم که اطلاعاتی که در اینجا ارائه کرده ایم شما را به درک بهتری از چگونگی ایجاد این محصول زیبا و همه کاره هدایت کند و به شما کمک کند تا یک خریدار فرش بهتر ، باهوش و باهوش باشید.

تعداد بازدید از این مطلب: 4
بازدید : 4
علی
13:0
شنبه 2 مرداد 1400

دانش دیوار به دیوار در مورد نحوه تولید فرش.
دانستن نحوه ساخت فرش می تواند بسیار سودمند باشد. موکت اداری ارزان  این امکان را برای شما فراهم می کند تا مواد محصول را از همان بدو تولد درک کنید. به یاد داشته باشید که اینها موادی هستند که با آنها زندگی خواهید کرد و در صورت انتخاب فرش نصب در خانه ، اینها هستند.

دانستن مواد مختلفی که فرشهای مختلف را تشکیل می دهد به شما کمک می کند جنبه های عملکرد آنها را نیز درک و ارزیابی کنید: چرا برخی از فرش ها راحت تر نصب می شوند ، چرا بعضی از آنها فرسوده تر ، بلندتر می پوشند و چرا دیگران برای مراقبت و تمیز کردن آسان تر هستند.

بعلاوه ، شاید مهمترین ، درک تولید و مواد فرش می تواند شما را به یک خریدار باهوش تر تبدیل کند ، به شما کمک می کند ارزش فرش را بهتر تعیین کنید و در مرزهای بودجه بهسازی منزل خود قرار دهید.

حال ، قبل از اینکه نحوه ساخت فرش را به شما معرفی کنیم ، به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب فرش ، ضخامت همیشه بهتر نیست. آنچه باید نگاه کنید ساخت فرش است.

شما می خواهید در هر نخ پیچ و تاب داشته باشید ، در انتها شل و فرسوده نباشد.

یک توده محکم و متراکم نیز نشانه یک فرش با کیفیت است. چگونه چگالی را بررسی کنیم؟ گوشه ای از فرش را خم کنید و ببینید چقدر پشتوانه نشان می دهد. هرچه پشتوانه بیشتری ببینید ، تراکم و دوام فرش کمتر است.

و برای مناطق پرتردد ، فرشهایی با مشخصات کمتری را در نظر بگیرید که پتانسیل مات و له شدن ندارند.

اما ما از خودمان جلوتر هستیم برای شروع در ابتدا ، مطالب و داستان ساخت ما را که در زیر می آید بررسی کنید.


درک فرش دانستن درباره الیاف است.
فیبر ماده اولیه ای است که یک فرش از آن تشکیل شده است.  موکت اداری خارجی بیش از نود درصد از کل فرش های ساخته شده امروز از الیاف مصنوعی تشکیل شده است.

بقیه الیاف طبیعی است که معمولاً پشم است. اول ، بیایید رایج ترین الیاف مصنوعی را بررسی کنیم.

الیاف مصنوعی معمولاً از یکی از سه ماده نایلون ، پلی پروپیلن یا پلی استر تشکیل شده اند. هر سه با فرآیندهای شیمیایی مشابه با استفاده از نفت و گاز طبیعی ایجاد می شوند.

نیلون راه را رهبری می کند.
تقریباً 75٪ فرش امروز از نایلون ساخته شده است و در مقایسه با سایر الیاف زیر بهترین عملکرد را دارد. نایلون در: حفظ ظاهر ، محو شدن و مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر خاک و لکه ها ، و رنگ و مدل سازی پیشرو است. نایلون با بیشترین عملکرد نوع 6.6 است که ساختار مولکولی محکم تری دارد و باعث مقاومت فرش در برابر نفوذ لکه می شود.

پلی پروپیلن به طور طبیعی و طبیعی مقاومت می کند.
مورد متداول بعدی که در ساخت فرش استفاده می شود ، پلی پروپیلن است. پلی پروپیلن BCF که در اواخر دهه 1950 در ایتالیا معرفی شد ، طی بیست سال گذشته رشد سریعی داشته است و امروز بیش از سی و پنج درصد از کل الیاف مورد استفاده در صنعت فرش را نشان می دهد.

در حالی که پلی پروپیلن به اندازه نایلون در برابر سایش مقاوم و مقاوم نیست ، اما به طور طبیعی مقاوم در برابر لکه و محو شدن است. مقاومت طبیعی آن در برابر رطوبت به این معنی است که باید قبل از اکسترود رنگ شود و در نتیجه محدوده بیشتری از گزینه های رنگ وجود دارد. از پلی پروپیلن اغلب در سازه های فرش شمع حلقه ای استفاده می شود.

عملکرد پلی استر بسیار راضی است.
سومین نوع ماده ای که معمولاً در ساخت فرش استفاده می شود پلی موکت اداری استر است. پلی استر در اواسط دهه 1960 به صنعت فرش معرفی شد و به دلیل حجیم بودن ، شفافیت رنگ و مقاومت در برابر لک و محو شدن بسیار مورد قبول واقع شده است. اگرچه به اندازه نایلون انعطاف پذیر نیست ، فرش الیاف پلی استر ساخته شده با فناوری های جدید امروز می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 3
بازدید : 3
علی
12:31
شنبه 2 مرداد 1400

 

 مبدل حرارتی صفحه جوشی چیست

در مبدلهای حرارتی معمولاً دو سیال بدون تماس جرمی با یکدیگر تبادل حرارت میکنند. در مبدلها در حالت ایدهآل و بدون در نظر گرفتن پرت انرژی، مقدار گرمایی که سیال گرم از دست میدهد  مبدل حرارتی صفحه ای جوشی + قیمت خرید و مقدار گرمایی که سیال سرد میگیرد برابر بوده و طبق رابطه بنیادی زیر برای هر سیال قابل محاسبه است. سیال سرد تر در تماس با سیال گرم انرژی حرارتی گرفته و دمای آن بالا میرود و در عوض سیال گرم تر با از دست دادن حرارت، سرد میشود. معمولاً در مبدل های گرمایی محیط سرد و گرم در تماس مستقیم با یکدیگر نیستند و توسط یک جدار جامد از هم جدا شده اند. سیال در این پوسته از یک انتهای پوسته وارد و از انتهای دیگر خارج می شود. اساس کار مبدل حرارتی صفحه ای بدین صورت است

 

که از دوجهت مخالف سیال سرد به سمت بالا و سیال داغ به سمت پایین جریان دارد تا راندمان انتقال حرارت افزایش یابد. هدف از ارائه ی این مطلب، معرفی کاربردهای موثر مبدل های حرارتی صفحه ای در صنعت و بررسی مزایای آن در مقایسه با نوع پوسته و لوله می باشد. محل اتصال سیکل بویلر با بدنه  مبدل حرارتی به صورت فلنچی و استفاده از پیچ و مهره های از جنس استنلس استیل می باشد، در نتیجه با باز کردن چند پیچ به راحتی می توان داخل و کویل مبدل را اسیدشویی کرد.

چیدمان شبکه میله ها در هر ردیف متفاوت از ردیف قبل و بعد از خود طوری انتخاب و اجرا می گردند تا استحکام کافی جهت محافظت از تیوب ها در برابر ارتعاشات را ایجاد نمایند. در بعضی از طراحی ها برای گرفتن سرعت سیال از جدا کننده های برش نخورده متخلخل استفاده می گردد که بیشتر در مبدل های دارای دو پاس و بیشتر اجرا شده اند.

 

 مشخصات مبدل حرارتی صفحه جوشی 

جداره خارجی لولهها به پره مجهز شدهاست تا سطح انتقال حرارت بین سیال داخل لولهها با هوای خنک افزایش یابد. صفحات ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا مواد با کیفیت بالاتر میباشند. که مبدل های چند گذره یا چند مسیره میباشند.   مبدل حرارتی وظیفه این مبدل تبدیل بخار به مایع است و بر این اساس لازم است که گرمای نهان تبخیر یک بخار را جذب تا به مایع تبدیل شود. شکل زیر از نوع پوسته و لوله برای آرایش جریان های یک گذر و چند گذر میباشد. ولی قبل از انتخاب این نوع مبدل توجه به مزایا و معایب آن ضروری است.

مبدل های حرارتی صفحه ای1 نسل جدیدی از  مبدل حرارتی هستند که استفاده از آن ها در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و مزایای متعدد آن ها نظیر حجم و وزن کم، بازده بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، تعمیر و نگهداری آسان و قیمت مناسب سبب شده است تا در اکثر کاربرد ها جایگزین مطلوبی برای مبدل های حرارتی پوسته و لوله به شمار روند. 

در کوره با توجه به نوع منبع گرمایشی مکانیزم انتقال حرارت به صورت جابهجایی (Convection) و تشعشعی (Radiation) توأم است. به همین دلیل با پیشرفت تکنولوژی،روشهای جدیدی برای حداقل کردن میزان انرژی مصرفی در کارخانجات ابداع گردیده است که هنگام طراحی یک کارخانه باید در نظر گرفته شود. دلیل این موضوع هم این است که در این صورت فقط یک طرف مبدل (لوله) دچار خوردگی می شود. طرح ها شامل جریان عرضی و جریان غیر همجهت است که کوپل شده با پیکربندی های مختلف پره مانند پره های مستقیم، پره های افست و باله های مواج میباشد.

کولرهای هوایی با پنکه مکنده (Induced Draft)، فن بالای کولر قرار میگیرد. اگر سیال رسوب زا باشد باید آن را در لوله (Tube) قرار بدهیم. در نتیجه برای کاهش هزینه ها در طراحی سیال پرفشار را در لوله وارد می کنیم. سیال سرد وارد حاشیه و گذر مارپیچ می شود و در مرکز خارج میشود.

 

خرید مبدل حرارتی صفحه جوشی 

باید در پایین ترین حالت ورودی (همانطور که در نمودارهای فوق نشان داده شده است) وارد کنید تا اطمینان حاصل شود که مبدل حرارتی همیشه پر از آب است. از دیگر مزیت این مبدل ها این است که بسته به دمای مایع خنک کننده، آن ها می توانند دمای مایعات را در سطح بسیار کم و پایداری حفظ کنند. این نوع مبدلها امکان کاهش اندازه مبدل حرارتی را تا مقادیر زیر فراهم می کنند. اندازه و ابعاد مبدل حرارتی استخر استیل نسبت به مبدل های حرارتی از جنس مس کوچک تر می باشد

و همین مسئله موجب صرفه جویی در اشغال فضای موتورخانه می شود. از آنجا که کانال های جریان کاملا کوچک هستند جریان قوی گردابه ای و توربولانس موجب بزرگ بودن ضرایب انتقال حرارت و افت فشارها می گردد به علاوه بزرگ بودن تنش برشی موضعی باعث کاهش تشکیل رسوب می شود. مبدل حرارتی (heat exchanger) جز تجهیزاتی است که برای انتقال حرارت بهینه از یک محیط به محیط دیگر به کار میرود.

 

مبدل حرارتی یا مبادله کن گرمایی وسیله ای است که در آن تبادل حرارت بین دو سیال یا منبع سرد و گرم صورت می گیرد و هدف از بکارگیری این تکنولوژی خنک کردن یا گرم کردن یک سیال به کمک سیال دیگر، دفع حرارت به محیط و یا خنک کردن و گرم کردن یک فضاست.

 

 

shomal-khabar.ir/مبدل-حرارتی-heat-exchenger/

تعداد بازدید از این مطلب: 8
بازدید : 8
علی
11:58
سه شنبه 22 تير 1400

شنوایی سنج چیست؟
شنوایی سنج وسیله ای ذهنی است که برای ارزیابی آستانه شنوایی سنجی فرد استفاده می شود. شنوایی شناس یا سایر پرسنل آموزش دیده برای تعیین آستانه شنوایی و شناسایی و همچنین تعیین کمیت میزان کاهش شنوایی فرد ، از یک سنج شنوایی سنجی بهمراه تکنیکهای آزمایش شنوایی سنجی خاص استفاده می کنند. از این نتایج می توان ارجاع مناسب برای معالجه پزشکی یا تجهیزات احتمالی سمعک را تجویز کرد. با استفاده از دستگاه شنوایی سنج ، فرکانس های مختلف در گوشه های مختلف گوش بیمار ارائه می شود. آستانه شنوایی همان سطحی است که در آن فرد فقط می تواند محرک را بشنود. شنوایی سنج یک دستگاه آزمایش ذهنی است ، پاسخ بیمار لازم است.

چه نوع سنج سنج وجود دارد؟
در تست شنوایی سنجی از تجهیزات مختلفی برای انجام انواع مختلف آزمایش استفاده می شود. در شنوایی سنج ها ما بین شنوایی سنج های غربالگری ، شنوایی سنج های تشخیصی و شنوایی سنج های بالینی تفاوت قائل می شویم. ما در MAICO بر روی غربالگری و شنوایی سنج های تشخیصی تمرکز می کنیم. برای تشخیص کمبود شنوایی بالقوه از یک سنج شنوایی غربالگری استفاده می شود. غربالگری ناموفق نیاز به ارجاع برای یک باتری تست تشخیصی کامل دارد. دستگاه شنوایی سنج تشخیصی اولین دستگاهی است که در باتری تست تشخیصی کامل استفاده می شود. برای شناسایی و کمی سازی اختلالات شنوایی و همچنین ریشه های احتمالی آنها استفاده می شود و بنابراین عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دستگاه شنوایی سنج غربالگری دارد.

تست غربالگری شنوایی چیست؟
غربالگری شنوایی ارزیابی است که برای شناسایی کمبود بالقوه شنوایی استفاده می شود. بنابراین غربالگری شنوایی در صورت مشکوک به کم شنوایی ، برای جداسازی کم شنوایی احتمالی در کودکان تازه متولد شده ، در دانش آموزان سال اول مدرسه یا غربالگری شنوایی صنعتی انجام می شود. شنوایی سنجی با صدای خالص رایج ترین انتخاب برای ارزیابی شنوایی در تعدادی از فرکانس های تعیین شده است. با کمک دستگاه شنوایی سنج ، آزمایش کننده (پزشک ، پرستار یا یک متخصص بهداشت) صدای یک یا هر دو گوش بیمار را ارائه می دهد. تستر شدت محرک را در فرکانسهای مختلف افزایش و کاهش می دهد و پاسخ بیمار را ثبت می کند. در طول سنجش شنوایی سنجی ، زنگها در طیف گفتاری - بیشتر بین 500 تا 4000 هرتز - ارائه می شوند. نتایج آزمایش اطلاعات مهمی را در اختیار شنوایی شناس قرار می دهد تا تعیین کند که آیا برای درمان بیشتر به ارجاع نیاز است.

تست شنوایی تشخیصی چیست؟
اگر بیمار در آزمایش غربالگری شنوایی رد شده باشد ، تست های  شنوایی سنجی در اهواز شنوایی تشخیصی دنبال می شود. تست شنوایی تشخیصی برای بررسی کم شنوایی ، تعیین میزان ، نوع و علت کم شنوایی استفاده می شود. تست شنوایی معمولاً توسط شنوایی سنج با کمک دستگاه شنوایی سنج تشخیصی انجام می شود. تست شنوایی تشخیصی می تواند روی افراد در هر سنی انجام شود و شامل آزمایش های مختلفی است. رایج ترین باتری آزمایشی شامل: هدایت هوا ، هدایت استخوان ، آزمایش گفتار یا آزمایش بیش از حد است. تست تشخیصی نرم ترین صدایی را که بیمار می تواند بشنود تعیین می کند و به طور معمول با گوش شروع می شود که بیمار فکر می کند شنوایی بهتری دارد.

سنجش فشار سنج و تشخیص شنوایی برای آزمایش های سریع و کارآمد شنوایی
ما دستگاه های شنوایی سنج را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند آزمایش ها و روش های شنوایی سنجی را با سهولت انجام دهید. از بین سنج های شنوایی تشخیصی یا غربالگری با انواع عملکردهای مختلف تست مانند آزمون خودکار هاگسون-وستلیک یا SISI یکی را انتخاب کنید. دستگاه های سنج شنوایی از MAICO برای دو کاربرد مختلف ، شنوایی سنجی غربالگری و شنوایی سنجی تشخیصی طراحی شده اند. آنها به عنوان شنوایی سنج قابل حمل یا به عنوان دستگاه رومیزی در دسترس هستند. با اتصال دستگاه های شنوایی سنجی ما به رایانه ، داده های بیمار و نتایج آزمایش را می توان به راحتی بازیابی ، ذخیره و چاپ کرد.

محدود شده توسط
فیلترها را پاک کنید
رده محصولات
فن آوری
تعداد راه حل ها 7

MA 1


MA 25


کارشناسی ارشد 28


MA 33


کارشناسی ارشد 42


تست خلبانی


TREMETRICS RA660

محصولات خانگی شنوایی سنج
MAICO Diagnostics GmbH
Sickingenstr. 70-71
10553 برلین ، آلمان

تلفن: +49 30-7071 460
نمابر: +49 30-7071 4699

ایمیل: info@maico.biz

درباره ما
اخبار
مناسبت ها
حرفه
مخاطب
اطلاعات
جستجوی MAICO Diagnostics
سلب مسئولیت
سیاست حفظ حریم خصوصی
متصل شوید
با فیس بوک تماس بگیرید
LinkedIn

https://www.google.com/maps/place/%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C+%7C+%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9+%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A2%D8%B0%DB%8C%D9%86%E2%80%AD/@31.3385961,48.677477,17z/data=!3m1!4b1!4m12!1m5!8m4!1e2!2s113940285690536667386!3m1!1e1!3m5!1s0x3fc3dfd19268e2e3:0xe00979e03635e4c1!8m2!3d31.3385915!4d48.6796657!16s%2Fg%2F11rrtw91h0

تعداد بازدید از این مطلب: 7
بازدید : 7
علی
11:42
سه شنبه 22 تير 1400

اکنون برای سخت ترین و خطرناک ترین قسمت حرکت پیانو -
در واقع آن را بیش از 4 پله پایین متوالی بالا یا پایین می برید.

همه آنچه که تاکنون به شما آموزش داده شده است در مقایسه حمل پیانو  با آنچه اکنون می آید چیزهای بسیار ساده ای است. از اینجا به بعد ، خطر بالقوه زیادی وجود دارد که این جنبه حرکت پیانو است که باعث می شود ما اکیداً به شما توصیه کنیم خودتان این کار را نکنید. بنابراین لطفاً نسبت به هر عکس و هر آنچه می گوییم بسیار مراقب باشید.

هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها ، چند ملاحظه مقدماتی وجود دارد که باید قبل از تلاش برای حمل پیانو حتی در یک مرحله ، به درستی بررسی شود. برای افرادی که پیانو را به حرکت در می آورند و خود پیانو نیز بسیار خطرناک است اگر قبل از انجام هیچ کاری برای حمل و نقل و پایین آمدن پیانو از طریق پیانو ، این کار کاملاً درست و کامل انجام نشود. حتی با فقط 5 یا 6 پله مستقیم ساده برای عبور و مرور ، این کار آماده سازی باید با دقت انجام شود.

نحوه تهیه پیانوی ایستاده برای حمل
اول از همه ، پیانو باید دقیقاً در وسط دالی متمرکز و متعادل باشد (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود). برای یادگیری نحوه انجام این کار ، نصب پیانوی ایستاده را در کنار آن بر روی یک دالی مشاهده کنید.

سپس پیانو را باید محکم به دالی با بند پیانو حمل پیانو (Carrying a piano) ببندید همانطور که در 2 تصویر زیر نشان داده شده است. برای یادگیری نحوه انجام این کار ، ببینید که چگونه پیانوی ایستاده را به یک دالی ببندید.

در آخر ، قسمت بالایی باید به خوبی پر شود و مانند تصویر زیر چسب زده شود.


با پیانویی که به دالی پیانوی 4 چرخ بسته شده و در قسمت بالایی حمل پیانو (Carrying a piano) آن کاملاً پر شده است ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، پیانو اکنون آماده حمل است.

نحوه حمل پیانوی ایستاده
ابتدا دوبار بررسی کنید که پیانو با کمربند پیانوی قفل دار به دالی محکم بسته شده است تا پیانو و دالی در طول حمل محکم در کنار هم باشند. پیانو به دالی زده می شود که هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها ، در واقع به آن جوش داده می شود ته پیانو.


همانطور که به راحتی می توانید تصور کنید ، اگر دالی هنگام حمل پیانو (Carrying a piano)  بالا رفتن یا پایین آمدن از پله ها زیر پیانو شل شود ، کمترین اتفاق بدی که می تواند بیفتد آسیب به پیانو است! معلوم شده است که اتفاق بسیار بدتری وجود دارد بنابراین هنگام بستن بند فشار را فشار دهید! قرار نیست به پیانو صدمه بزند که محکم کمربند آن را بزند.

در مرحله بعد ، دسته قوز در زیر دولی قرار دارد ، در داخل دو چرخ دالی که نزدیک ترین راه به پله خواهند بود ، بین پایه تزئینی و دالی مطابق تصویر زیر قرار دارد. اگر بند کوهنوردی را روی پا بپیچید ، به محض بالا بردن پیانو آنرا می شکنید.


این هومپاسترها کاملاً محکم هستند ، بنابراین هنگام بلند کردن پیانو نگران شکستن آنها نباشید. آنها به راحتی می توانند بیش از 1000 پوند را حمل کنند.

همانطور که به پله هایی که باید پیمایش کنید نزدیک می شوید (پیانو در کنار آن روی دالی پیانو قرار دارد) ، قسمت پایینی پیانو باید رو به پله ها باشد و سمت صفحه کلید پیانو باید رو به دیوار و پشت پیانو باشد. رو به نرده باشید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است).


به این ترتیب ، اگر پیانو به شدت از تعادل خارج شود ، قسمت حمل پیانو (Carrying a piano) پشتی مسطح پیانو از نرده برخورد می کند / می لغزد یا اگر از طرف دیگر پیانو از تعادل خارج شود ، صفحه کلید پر شده فقط در امتداد دیوار برخورد می کند / می لغزد. در هر صورت ، پیانو به حالت ایستاده باقی خواهد ماند و می توان دوباره در حالت متعادل قرار گرفت.

اگر موقعیت شروع پیانو معکوس شود (صفحه کلید به نرده ، پشت به دیوار) و یک وضعیت کاملاً نامتعادل ایجاد شود ، صفحه کلید می تواند در نرده گیر کند ، به آن آسیب برساند و شرایط نامتعادل آن را بیشتر پیچیده کند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم پیانوها بسیار حمل پیانو (Carrying a piano) سنگین هستند! بنابراین قوزبند برای دستیابی به بالا و پایین پیانو به کار می رود تا وی برای بلند کردن آن مجبور باشد که کمترین حالت خم شدن پشت را با وزن سنگین پیانو انجام دهد.

مرد برتر از این بند استفاده می کند ، دور مچ و بازوها پیچیده شده است ، تا آنها را گسترش دهد تا بتوانند به راحتی انتهای پیانو خود را بلند کنند.
آنها همچنین می توانند بدون کمک به انتهای خود بالا یا پایین بروند ، در درجه اول با استفاده از عضلات قوی پا و شکم خود را از طریق بازوهای کشیده و بند (که به پایین پیانو پیچیده شده است) تأمین می کنند. حمل پیانو (Carrying a piano)آنها افراد پایین را هدایت می کنند و برای حفظ تعادل پیانو با استفاده از بند جبران می کنند ، در حالی که 2 نفر پایین وزن بیشتر پیانو را روی شانه های خود حمل می کنند.

مردان زیرین برای حمل کوتاه با بازوها سهم خود را از وزن پیانو بلند می کنند اما برای حمل طولانی تر شانه های خود را زیر پیانو می گیرند.

قرار است شخصی که در کنار صفحه کلید در قسمت پایین پیانو است ، برخی از کارهای بلند کردن را انجام دهد اما کار اصلی او این است که برای حفظ تعادل پیانو همه کارهای ممکن را انجام دهد. اگر آنها بیش از حد بلند کنند (همانطور که در صنعت جابجایی بیش از حد انتخاب می شود) ، باعث می شوند که دو نفر دیگر وقتی که برای جبران تعادل برای حفظ تعادل پیانو ، جبران می کنند ، کمر خود را جمع کنند.

بنابراین آنها باید مواظب باشند فقط در مواقع نیاز بلند حمل پیانو (Carrying a piano) شوند تا تعادل پیانو حفظ شود. موقعیت آنها

تعداد بازدید از این مطلب: 7
بازدید : 7
علی
11:7
سه شنبه 22 تير 1400

آیا به قیمت سمعک علاقه دارید؟ نقل از قیمت های دقیق دشوار است ، خرید سمعک اهواز زیرا بیش از 1000 سمعک مختلف در هند موجود است. در حال حاضر ، قیمت ها از 24،990 پوند برای یک دستگاه اساسی تا 2،74،990 پوند برای سمعک برتر است. با این حال ، کدام یک برای شما بهترین است به عوامل مختلفی مانند کاهش شنوایی ، نیازهای فردی ، سبک زندگی ، مهارت ، مشارکت خانواده و غیره بستگی دارد. ما خوشحال خواهیم شد که با شما صحبت کنیم و به شما کمک کنیم سمعک های متناسب با سبک زندگی خود را پیدا کنید. اطلاعات بیشتر در مورد انواع سمعک های موجود و محدوده قیمت مربوطه را می توانید در این صفحه بیابید.

در listen.com ، قیمت سمعک شامل یک بسته خدمات  Hearing aid Machine جامع است که برای سالهای آینده مناسب است! امروز به کاهش شنوایی خود بپردازید - و پیشرفت های چشمگیری در کیفیت زندگی خود مشاهده کنید. دریغ نکنید با کارشناسان سمعک ما تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به هر یک از سوالات شما و رفع هرگونه نگرانی شما هستیم.

بررسی اجمالی
دسته های قیمت
حق بیمه
میان برد
پایه ای
سرویس listen.com
مروری بر دسته های قیمت
قیمت سمعک به سطح فناوری موجود بستگی دارد. سمعک ها در سه دسته اصلی ، حق بیمه ، میان رده و پایه دسته بندی می شوند. اطلاعات زیر مختصری از نوع فناوری هر دسته از سمعک ها را به شما ارائه می دهد. چه یک دستگاه ممتاز ، میان رده یا پایه باشد ، همه سمعک های ما دیجیتال هستند و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند. همه آنها درک بهینه گفتار و همچنین بازخورد و کاهش صدای پس زمینه را دارند.

بنابراین ، از کجا می دانید چه نوع سمعک را انتخاب کنید؟ دو عامل اصلی باید در نظر گرفته شود ، قدرت و سطح فناوری. افراد به سمعک هایی با قدرت کافی نیاز دارند تا بتوانند با سطح کم شنوایی خود مطابقت داشته باشند. اگر فردی دچار کم شنوایی شدید باشد ، سمعک های قدرت یا قدرت فوق العاده بهترین گزینه هستند. اگر شخصی سبک زندگی فعالی دارد ، مانند کار در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا ، در این صورت به دستگاهی با فناوری کاهش صدا بسیار عالی نیاز دارد تا در ملاقات با بسیاری از افراد گوش دادن را آسان کند ، سمعک باید از فناوری میکروفون خودکار برخوردار باشد. عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب سمعک مورد توجه قرار گیرد مانند: مهارت ، افراد مسن باید سمعک بدون دردسر داشته باشند ، برای آنها سمعک های قابل شارژ می تواند بهترین راه حل باشد. متخصص گوش شنوایی بهترین شخصی است که می تواند بهترین راه حل و سمعک مناسب را برای نگرانی های شنوایی شما تصمیم بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری سمعک و قیمت سمعک ، Hearing می توانید اطلاعات زیر را بخوانید. این اطلاعات می تواند به فرد کمک کند تا تصمیم بگیرد کدام سمعک را انتخاب کند. به یاد داشته باشید ، مهمترین عامل در انتخاب دستگاه میزان کم شنوایی و نیازهای شنوایی خواهد بود. پس از معاینه شنوایی دقیق توسط شنوایی شناس شریک ، می فهمید که کدام سمعک برای آنها مناسب است. سپس می توان مقایسه قیمت سمعک را با زیر مجموعه کوچکی از دستگاه ها انجام داد.

جدول قیمت سمعک
آیا دوست دارید سمعک ها را آزمایش کنید؟
اکنون آنها را با listen.com امتحان کنید!
سمعک ها را اکنون آزمایش کنید »
حق بیمه
سمعک های ممتاز از 1،54،990 پوند تا 2،74،990 پوند هزینه دارند. آنها خرید سمعک در اهواز بهترین فناوری را برای گوش شما ارائه می دهند! فناوری قدرتمند در سمعک های برتر ، گفتار را به بهترین شکل انتخاب می کند و مکالمات را با صدای شفاف تولید می کند. سمعک های برتر می توانند حتی با سخت ترین شرایط شنوایی کنار بیایند. شما می توانید در کافی شاپ محلی با دوستان خود صحبت کنید در حالی که مردم در اطراف شما مکالمات زیادی دارند و هنوز دوستان شما را می شنوند! در حالی که میکروفون های سمعک بر روی بلندگو تمرکز می کنند ، سمعک همچنین صدای پس زمینه را کاهش می دهد. این ترکیب تقویت کننده و کاهش سر و صدا تجربه شنیدن دلپذیری را ایجاد می کند. هزینه سمعک های برتر گران است ، اما ارزش آن نیز زیاد است! این سمعک ها بهترین تجربه صدا و بیشترین راحتی را برای شما فراهم می کنند.

معرفی مختصر:
Signia Pure_312_NX
Signia Pure Nx
Signia pure Nx احتمالاً بهترین سمعک موجود است. سیستم شنوایی همه کاره هم شنوایی را فراهم می کند و هم راحتی در پوشیدن. میکروفون های جهت دار به شما امکان می دهند هر کلمه ای را درک کنید در حالی که لغو صدای پس زمینه باعث از بین رفتن حواس پرتی شدید می شود. این سمعک ها همچنین دارای فناوری پیشرو در ارتباط ultra HD e2e هستند که به فرد کمک می کند تا از کنار همه جا بی عیب و نقص روی میز شام با خانواده یا جلسات مهم با مشتریان خود گوش دهد. پیروی از مکالمات هرگز آسانتر نبود. ویژگی های اضافی مانند برنامه موسیقی HD صدای زیبایی را که قبلاً لذت می بردید به طبیعت باز می گرداند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها
جهت گیری فضایی 360 درجه افزایش یافته است
تنظیم خودکار به محیط های مختلف گوش دادن
برنامه چند رسانه ای در صورت تمایل (به عنوان مثال تلویزیون یا تلفن همراه)
تنظیم خودکار تنظیمات
سمعک های مادربزرگ خود را به خاطر بسپارید که پس از چند دقیقه صدا را تنظیم می کرد. اما فناوری این سمعک ها بسیار پیچیده است که هوشمندانه ، دقیق و دقیق میزان سکوریت شما را شناسایی می کند

تعداد بازدید از این مطلب: 13
بازدید : 13
علی
11:3
سه شنبه 22 تير 1400
این ملات پاش ديواري نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع. ملات پاش دستي
به طور گسترده ای برای دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی سایت های ساختمانی بزرگ به جای استفاده از فناوری سنتی برای بهبود کارایی کار استفاده می شود.
 
توجه داشته باشید:
نیاز به پیکربندی 0.6 متر مکعب ، فشار اگزوز 8 کیلوگرمی یا استفاده از کمپرسور هوا بزرگتر است.
 
مشخصات فنی:
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ + مس
نوع: سمپاش ملات دیواری
سوپاپ: شامل دور زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "
فشار دریچه: 120 PSI ، حداکثر 100 CFM
مقدار سوراخ پاشش: 4 عدد
اندازه سوراخ پاشش: 18 میلی متر
فشار هوای فعال: از 4 تا 6 دستگاه خودپرداز
فاصله بین سمپاش وال و ملات: حداکثر از 50 تا 100 میلی متر
مناسب برای استفاده: گچ ، سیمان ، گل و لای آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی
اندازه مورد: 640 * 225 * 210 میلی متر / 30.31 * 8.86 * 8.27 اینچ
وزن مورد: 2 کیلوگرم / 4.41 پوند
اندازه بسته: 35 * 23 * 23 سانتی متر / 13.78 * 9.06 * 9.06 اینچ
وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم / 5.73 پوند
این سمپاش ملات دیواری نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع.
به طور گسترده ای برای دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی سایت های ساختمانی بزرگ به جای استفاده از فناوری سنتی برای بهبود کارایی کار استفاده می شود.
 
توجه داشته باشید:
قيمت ملات پاش بادي بيستون  نیاز به پیکربندی 0.6 متر مکعب ، فشار اگزوز 8 کیلوگرمی یا استفاده از کمپرسور هوا بزرگتر است.
 
مشخصات فنی:
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ + مس
نوع: سمپاش ملات دیواری
سوپاپ: شامل دور زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "
فشار دریچه: 120 PSI ، حداکثر 100 CFM
مقدار سوراخ پاشش: 4 عدد
اندازه سوراخ پاشش: 18 میلی متر
فشار هوای فعال: از 4 تا 6 دستگاه خودپرداز
فاصله بین سمپاش وال و ملات: حداکثر از 50 تا 100 میلی متر
مناسب برای استفاده: گچ ، سیمان ، گل و لای آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی
اندازه مورد: 640 * 225 * 210 میلی متر / 30.31 * 8.86 * 8.27 اینچ
وزن مورد: 2 کیلوگرم / 4.41 پوند
اندازه بسته: 35 * 23 * 23 سانتی متر / 13.78 * 9.06 * 9.06 اینچ
وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم / 5.73 پوند
این سمپاش ملات دیواری نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع
 
تعداد بازدید از این مطلب: 8
بازدید : 8
علی
10:55
سه شنبه 22 تير 1400

بررسی اجمالی
ارزیابی شنوایی سنجی یک تست شنوایی بدون درد و غیرتهاجمی شنوایی سنجی در اهواز است که توانایی فرد در شنیدن صداها ، صداها یا فرکانسهای مختلف را اندازه گیری می کند. بیمارانی که تومور در گوش یا اطراف گوش دارند ممکن است تحت آزمایش شنوایی سنجی قرار بگیرند تا مشخص شود آیا کاهش شنوایی رخ داده است یا اینکه شنوایی آنها را قبل و بعد از جراحی کنترل می کند. همچنین برای ارزیابی اینکه آیا سمعک یا جراحی ممکن است شنوایی فرد را بهبود بخشد استفاده می شود.

تست شنوایی چگونه کار می کند؟
گوش های ما دارای سه قسمت مشخص است: گوش خارجی ، میانی و داخلی  شنوایی سنجی (شکل 1). آزمایش های سنجش سنجی می تواند تشخیص دهد که آیا شما دچار کم شنوایی حسی عصبی هستید (آسیب به عصب یا حلزون گوش) یا کم شنوایی رسانا (آسیب به لاله گوش یا استخوان های کوچک استخوان). در طول ارزیابی شنوایی سنجی ، آزمایشات مختلفی ممکن است انجام شود.

آناتومی گوش
شکل 1. گوش خارجی امواج صوتی را از محیط جمع می کند و آنها را از کانال گوش به لاله گوش منتقل می کند. در صورت برخورد صدا به لاله گوش ، ارتعاشات صورت می گیرد. ارتعاشات از طریق استخوان های ریز (استخوان) در گوش میانی منتقل می شوند. استخوان ها از مچ پا ، اینکوس و منگنه تشکیل شده است. نوارهای ریز ارتعاشات را به حلزون گوش داخلی منتقل می کند. حلزون حلزونی یک لوله مارپیچ است که پر از مایع است و با سلولهای مویی پوشیده شده است که اندازه آنها میکروسکوپی است. وقتی لرزش به حلزون گوش می رسد ، باعث حرکت مایع و متعاقبا سلول های مو می شود. حرکت سلولهای مو سیگنالهای عصبی ایجاد می کند که مغز ما آنها را صدا می فهمد.
یک تست شنوایی سنجی با صدای خالص ، نرم ترین یا کم شنیدنی ترین صدایی را که فرد می تواند بشنود اندازه گیری می کند. در طول تست ، شما از گوشی استفاده خواهید کرد و طیف وسیعی از صداها را که همزمان به یک گوش هدایت می شوند ، خواهید شنید. بلندی صدا بر حسب دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود. زمزمه حدود 20 دسی بل ، صدای بلند موسیقی 80-120 دسی بل و موتور جت حدود 180 دسی بل است. میزان صدا در فرکانس ها (هرتز) اندازه گیری می شود. میزان صدای بم پایین محدوده 50-60 هرتز ، صدای بلند 10000 هرتز یا بالاتر است. محدوده شنوایی طبیعی 250-8000 هرتز در 25 دسی بل یا پایین است.

یک تست تشخیص کلمه (که آزمون تبعیض گفتاری نیز نامیده می شود) شنوایی سنجی توانایی فرد در درک گفتار از سر و صدای پس زمینه را ارزیابی می کند. اگر تبعیض گفتاری شما ضعیف باشد ، ممکن است گفتار گنگ باشد. نمرات تشخیص کلمه می تواند در پیش بینی مفید بودن سمعک مفید باشد.

آزمایش تمپانومتری مشکلاتی مانند تجمع مایعات / موم ، لاله گوش سوراخ شده ، آسیب استخوان استخوان یا تومورهای گوش میانی را تشخیص می دهد. آزمایش رفلکس صوتی اعصاب جمجمه و ساقه مغز را ارزیابی می کند.

تست شنوایی چه چیزی را نشان می دهد؟
شنوایی سنجی با صدای خالص میزان شنوایی فرکانس های مختلف تن را در هر دو گوش ترسیم می کند. در نمودار شنوایی سنجی ، O قرمز نتایج گوش راست و X آبی نتایج گوش چپ را نشان می دهد (شکل 2).

شنوایی سنجی
شکل 2. آئودیوگرام بیمار با نوروم صوتی ، کاهش شنوایی در گوش چپ را نشان می دهد. خط قرمز گوش راست است. خط آبی گوش چپ است.
کاهش شنوایی اغلب به شرح زیر است:

نرمال = کمتر از 25 دسی بل HL
خفیف = 25-40 db HL
متوسط ​​= 41-65 دسی بل HL
شدید = 66-90 db HL
عمیق = بیش از 90 دسی بل HL
چه کسی آزمون را انجام می دهد؟
شنوایی شناس تست شنوایی را انجام می دهد.

چگونه باید برای آزمون آماده شوم؟
هیچ آمادگی خاصی برای آزمون وجود ندارد. تمام تلاش خود را بکنید که در طول آزمون ساکت و ساکت بمانید تا بتوان ضبط دقیقی انجام داد.

در طول آزمون چه اتفاقی می افتد؟
آزمایش های سنجش سنجی در یک اتاق ساکت و ضد صدا انجام می شود (شکل 3). هدفون روی سر شما قرار می گیرد. از شما خواسته می شود که آرام بنشینید و صحبت نکنید. این هدفون به دستگاهی متصل است که صدای یکنواخت و صداهای مختلف گفتار را به گوش های شما می رساند. شنوایی شناس با شنیدن صدایی از شما می خواهد که دست خود را بلند کنید. به عنوان مثال ، اگر صدایی را با گوش چپ شنیدید ، دست چپ خود را بلند کنید. اگر صدایی را با گوش راست شنیدید ، دست انواع شنوایی سنجی راست خود را بلند کنید. در بعضی از امکانات ممکن است از شما خواسته شود دکمه ای را فشار دهید یا علامت دیگری ایجاد کنید که صدایی را تشخیص داده اید. شنوایی شناس هر لحنی را در کمترین میزان صدای ممکن که می توانستید بشنوید ضبط می کند. قبل یا بعد از آزمون شنوایی سنجی عمومی ، از چنگال تنظیم نیز برای انجام آزمایش های Rinne و Weber استفاده می شود. هر تست پتانسیل انواع مختلف کاهش شنوایی را ارزیابی می کند.

تست شنوایی
شکل 3. تست شنوایی در یک اتاق ضد صدا انجام می شود. شما از هدفون یا شاخه گوش متصل به دستگاهی استفاده خواهید کرد که بطور همزمان صداهای با حجم و صدای مختلف را به یک گوش می فرستد. از شما خواسته می شود با هر بار شنیدن صدایی با بلند کردن دست یا فشار دادن یک دکمه پاسخ دهید.
برای ارزیابی تبعیض گفتاری ، به شما آموزش داده می شود که کلماتی را که می شنوید تکرار کنید. شما یک سری کلمات دو هجا را در حجم می شنوید که با پیشرفت آزمون به تدریج کاهش می یابد. در مرحله دوم آزمون ، شما یک سری واژه های یک هجایی را در یک حجم که تغییر نمی کند ، می شنوید و تکرار می کنید.

در طول تمپانومتری و آزمایش رفلکس صوتی ، یک پلاگین نرم در گوش شما قرار می گیرد. دوشاخه فشار را تغییر می دهد ، سر و صدای زیادی ایجاد می کند و پاسخ های شما را نسبت به صدا و انواع مختلف پیگیری می کند

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 6
بازدید : 6


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود