بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
11:58
سه شنبه 22 تير 1400

شنوایی سنج چیست؟
شنوایی سنج وسیله ای ذهنی است که برای ارزیابی آستانه شنوایی سنجی فرد استفاده می شود. شنوایی شناس یا سایر پرسنل آموزش دیده برای تعیین آستانه شنوایی و شناسایی و همچنین تعیین کمیت میزان کاهش شنوایی فرد ، از یک سنج شنوایی سنجی بهمراه تکنیکهای آزمایش شنوایی سنجی خاص استفاده می کنند. از این نتایج می توان ارجاع مناسب برای معالجه پزشکی یا تجهیزات احتمالی سمعک را تجویز کرد. با استفاده از دستگاه شنوایی سنج ، فرکانس های مختلف در گوشه های مختلف گوش بیمار ارائه می شود. آستانه شنوایی همان سطحی است که در آن فرد فقط می تواند محرک را بشنود. شنوایی سنج یک دستگاه آزمایش ذهنی است ، پاسخ بیمار لازم است.

چه نوع سنج سنج وجود دارد؟
در تست شنوایی سنجی از تجهیزات مختلفی برای انجام انواع مختلف آزمایش استفاده می شود. در شنوایی سنج ها ما بین شنوایی سنج های غربالگری ، شنوایی سنج های تشخیصی و شنوایی سنج های بالینی تفاوت قائل می شویم. ما در MAICO بر روی غربالگری و شنوایی سنج های تشخیصی تمرکز می کنیم. برای تشخیص کمبود شنوایی بالقوه از یک سنج شنوایی غربالگری استفاده می شود. غربالگری ناموفق نیاز به ارجاع برای یک باتری تست تشخیصی کامل دارد. دستگاه شنوایی سنج تشخیصی اولین دستگاهی است که در باتری تست تشخیصی کامل استفاده می شود. برای شناسایی و کمی سازی اختلالات شنوایی و همچنین ریشه های احتمالی آنها استفاده می شود و بنابراین عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دستگاه شنوایی سنج غربالگری دارد.

تست غربالگری شنوایی چیست؟
غربالگری شنوایی ارزیابی است که برای شناسایی کمبود بالقوه شنوایی استفاده می شود. بنابراین غربالگری شنوایی در صورت مشکوک به کم شنوایی ، برای جداسازی کم شنوایی احتمالی در کودکان تازه متولد شده ، در دانش آموزان سال اول مدرسه یا غربالگری شنوایی صنعتی انجام می شود. شنوایی سنجی با صدای خالص رایج ترین انتخاب برای ارزیابی شنوایی در تعدادی از فرکانس های تعیین شده است. با کمک دستگاه شنوایی سنج ، آزمایش کننده (پزشک ، پرستار یا یک متخصص بهداشت) صدای یک یا هر دو گوش بیمار را ارائه می دهد. تستر شدت محرک را در فرکانسهای مختلف افزایش و کاهش می دهد و پاسخ بیمار را ثبت می کند. در طول سنجش شنوایی سنجی ، زنگها در طیف گفتاری - بیشتر بین 500 تا 4000 هرتز - ارائه می شوند. نتایج آزمایش اطلاعات مهمی را در اختیار شنوایی شناس قرار می دهد تا تعیین کند که آیا برای درمان بیشتر به ارجاع نیاز است.

تست شنوایی تشخیصی چیست؟
اگر بیمار در آزمایش غربالگری شنوایی رد شده باشد ، تست های  شنوایی سنجی در اهواز شنوایی تشخیصی دنبال می شود. تست شنوایی تشخیصی برای بررسی کم شنوایی ، تعیین میزان ، نوع و علت کم شنوایی استفاده می شود. تست شنوایی معمولاً توسط شنوایی سنج با کمک دستگاه شنوایی سنج تشخیصی انجام می شود. تست شنوایی تشخیصی می تواند روی افراد در هر سنی انجام شود و شامل آزمایش های مختلفی است. رایج ترین باتری آزمایشی شامل: هدایت هوا ، هدایت استخوان ، آزمایش گفتار یا آزمایش بیش از حد است. تست تشخیصی نرم ترین صدایی را که بیمار می تواند بشنود تعیین می کند و به طور معمول با گوش شروع می شود که بیمار فکر می کند شنوایی بهتری دارد.

سنجش فشار سنج و تشخیص شنوایی برای آزمایش های سریع و کارآمد شنوایی
ما دستگاه های شنوایی سنج را ارائه می دهیم که به شما کمک می کند آزمایش ها و روش های شنوایی سنجی را با سهولت انجام دهید. از بین سنج های شنوایی تشخیصی یا غربالگری با انواع عملکردهای مختلف تست مانند آزمون خودکار هاگسون-وستلیک یا SISI یکی را انتخاب کنید. دستگاه های سنج شنوایی از MAICO برای دو کاربرد مختلف ، شنوایی سنجی غربالگری و شنوایی سنجی تشخیصی طراحی شده اند. آنها به عنوان شنوایی سنج قابل حمل یا به عنوان دستگاه رومیزی در دسترس هستند. با اتصال دستگاه های شنوایی سنجی ما به رایانه ، داده های بیمار و نتایج آزمایش را می توان به راحتی بازیابی ، ذخیره و چاپ کرد.

محدود شده توسط
فیلترها را پاک کنید
رده محصولات
فن آوری
تعداد راه حل ها 7

MA 1


MA 25


کارشناسی ارشد 28


MA 33


کارشناسی ارشد 42


تست خلبانی


TREMETRICS RA660

محصولات خانگی شنوایی سنج
MAICO Diagnostics GmbH
Sickingenstr. 70-71
10553 برلین ، آلمان

تلفن: +49 30-7071 460
نمابر: +49 30-7071 4699

ایمیل: info@maico.biz

درباره ما
اخبار
مناسبت ها
حرفه
مخاطب
اطلاعات
جستجوی MAICO Diagnostics
سلب مسئولیت
سیاست حفظ حریم خصوصی
متصل شوید
با فیس بوک تماس بگیرید
LinkedIn

https://www.google.com/maps/place/%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C+%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C+%7C+%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9+%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A2%D8%B0%DB%8C%D9%86%E2%80%AD/@31.3385961,48.677477,17z/data=!3m1!4b1!4m12!1m5!8m4!1e2!2s113940285690536667386!3m1!1e1!3m5!1s0x3fc3dfd19268e2e3:0xe00979e03635e4c1!8m2!3d31.3385915!4d48.6796657!16s%2Fg%2F11rrtw91h0

تعداد بازدید از این مطلب: 6
بازدید : 6
علی
11:42
سه شنبه 22 تير 1400

اکنون برای سخت ترین و خطرناک ترین قسمت حرکت پیانو -
در واقع آن را بیش از 4 پله پایین متوالی بالا یا پایین می برید.

همه آنچه که تاکنون به شما آموزش داده شده است در مقایسه حمل پیانو  با آنچه اکنون می آید چیزهای بسیار ساده ای است. از اینجا به بعد ، خطر بالقوه زیادی وجود دارد که این جنبه حرکت پیانو است که باعث می شود ما اکیداً به شما توصیه کنیم خودتان این کار را نکنید. بنابراین لطفاً نسبت به هر عکس و هر آنچه می گوییم بسیار مراقب باشید.

هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها ، چند ملاحظه مقدماتی وجود دارد که باید قبل از تلاش برای حمل پیانو حتی در یک مرحله ، به درستی بررسی شود. برای افرادی که پیانو را به حرکت در می آورند و خود پیانو نیز بسیار خطرناک است اگر قبل از انجام هیچ کاری برای حمل و نقل و پایین آمدن پیانو از طریق پیانو ، این کار کاملاً درست و کامل انجام نشود. حتی با فقط 5 یا 6 پله مستقیم ساده برای عبور و مرور ، این کار آماده سازی باید با دقت انجام شود.

نحوه تهیه پیانوی ایستاده برای حمل
اول از همه ، پیانو باید دقیقاً در وسط دالی متمرکز و متعادل باشد (همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود). برای یادگیری نحوه انجام این کار ، نصب پیانوی ایستاده را در کنار آن بر روی یک دالی مشاهده کنید.

سپس پیانو را باید محکم به دالی با بند پیانو حمل پیانو (Carrying a piano) ببندید همانطور که در 2 تصویر زیر نشان داده شده است. برای یادگیری نحوه انجام این کار ، ببینید که چگونه پیانوی ایستاده را به یک دالی ببندید.

در آخر ، قسمت بالایی باید به خوبی پر شود و مانند تصویر زیر چسب زده شود.


با پیانویی که به دالی پیانوی 4 چرخ بسته شده و در قسمت بالایی حمل پیانو (Carrying a piano) آن کاملاً پر شده است ، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است ، پیانو اکنون آماده حمل است.

نحوه حمل پیانوی ایستاده
ابتدا دوبار بررسی کنید که پیانو با کمربند پیانوی قفل دار به دالی محکم بسته شده است تا پیانو و دالی در طول حمل محکم در کنار هم باشند. پیانو به دالی زده می شود که هنگام بالا و پایین رفتن از پله ها ، در واقع به آن جوش داده می شود ته پیانو.


همانطور که به راحتی می توانید تصور کنید ، اگر دالی هنگام حمل پیانو (Carrying a piano)  بالا رفتن یا پایین آمدن از پله ها زیر پیانو شل شود ، کمترین اتفاق بدی که می تواند بیفتد آسیب به پیانو است! معلوم شده است که اتفاق بسیار بدتری وجود دارد بنابراین هنگام بستن بند فشار را فشار دهید! قرار نیست به پیانو صدمه بزند که محکم کمربند آن را بزند.

در مرحله بعد ، دسته قوز در زیر دولی قرار دارد ، در داخل دو چرخ دالی که نزدیک ترین راه به پله خواهند بود ، بین پایه تزئینی و دالی مطابق تصویر زیر قرار دارد. اگر بند کوهنوردی را روی پا بپیچید ، به محض بالا بردن پیانو آنرا می شکنید.


این هومپاسترها کاملاً محکم هستند ، بنابراین هنگام بلند کردن پیانو نگران شکستن آنها نباشید. آنها به راحتی می توانند بیش از 1000 پوند را حمل کنند.

همانطور که به پله هایی که باید پیمایش کنید نزدیک می شوید (پیانو در کنار آن روی دالی پیانو قرار دارد) ، قسمت پایینی پیانو باید رو به پله ها باشد و سمت صفحه کلید پیانو باید رو به دیوار و پشت پیانو باشد. رو به نرده باشید (همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است).


به این ترتیب ، اگر پیانو به شدت از تعادل خارج شود ، قسمت حمل پیانو (Carrying a piano) پشتی مسطح پیانو از نرده برخورد می کند / می لغزد یا اگر از طرف دیگر پیانو از تعادل خارج شود ، صفحه کلید پر شده فقط در امتداد دیوار برخورد می کند / می لغزد. در هر صورت ، پیانو به حالت ایستاده باقی خواهد ماند و می توان دوباره در حالت متعادل قرار گرفت.

اگر موقعیت شروع پیانو معکوس شود (صفحه کلید به نرده ، پشت به دیوار) و یک وضعیت کاملاً نامتعادل ایجاد شود ، صفحه کلید می تواند در نرده گیر کند ، به آن آسیب برساند و شرایط نامتعادل آن را بیشتر پیچیده کند.

همانطور که قبلاً بحث کردیم پیانوها بسیار حمل پیانو (Carrying a piano) سنگین هستند! بنابراین قوزبند برای دستیابی به بالا و پایین پیانو به کار می رود تا وی برای بلند کردن آن مجبور باشد که کمترین حالت خم شدن پشت را با وزن سنگین پیانو انجام دهد.

مرد برتر از این بند استفاده می کند ، دور مچ و بازوها پیچیده شده است ، تا آنها را گسترش دهد تا بتوانند به راحتی انتهای پیانو خود را بلند کنند.
آنها همچنین می توانند بدون کمک به انتهای خود بالا یا پایین بروند ، در درجه اول با استفاده از عضلات قوی پا و شکم خود را از طریق بازوهای کشیده و بند (که به پایین پیانو پیچیده شده است) تأمین می کنند. حمل پیانو (Carrying a piano)آنها افراد پایین را هدایت می کنند و برای حفظ تعادل پیانو با استفاده از بند جبران می کنند ، در حالی که 2 نفر پایین وزن بیشتر پیانو را روی شانه های خود حمل می کنند.

مردان زیرین برای حمل کوتاه با بازوها سهم خود را از وزن پیانو بلند می کنند اما برای حمل طولانی تر شانه های خود را زیر پیانو می گیرند.

قرار است شخصی که در کنار صفحه کلید در قسمت پایین پیانو است ، برخی از کارهای بلند کردن را انجام دهد اما کار اصلی او این است که برای حفظ تعادل پیانو همه کارهای ممکن را انجام دهد. اگر آنها بیش از حد بلند کنند (همانطور که در صنعت جابجایی بیش از حد انتخاب می شود) ، باعث می شوند که دو نفر دیگر وقتی که برای جبران تعادل برای حفظ تعادل پیانو ، جبران می کنند ، کمر خود را جمع کنند.

بنابراین آنها باید مواظب باشند فقط در مواقع نیاز بلند حمل پیانو (Carrying a piano) شوند تا تعادل پیانو حفظ شود. موقعیت آنها

تعداد بازدید از این مطلب: 7
بازدید : 7
علی
11:7
سه شنبه 22 تير 1400

آیا به قیمت سمعک علاقه دارید؟ نقل از قیمت های دقیق دشوار است ، خرید سمعک اهواز زیرا بیش از 1000 سمعک مختلف در هند موجود است. در حال حاضر ، قیمت ها از 24،990 پوند برای یک دستگاه اساسی تا 2،74،990 پوند برای سمعک برتر است. با این حال ، کدام یک برای شما بهترین است به عوامل مختلفی مانند کاهش شنوایی ، نیازهای فردی ، سبک زندگی ، مهارت ، مشارکت خانواده و غیره بستگی دارد. ما خوشحال خواهیم شد که با شما صحبت کنیم و به شما کمک کنیم سمعک های متناسب با سبک زندگی خود را پیدا کنید. اطلاعات بیشتر در مورد انواع سمعک های موجود و محدوده قیمت مربوطه را می توانید در این صفحه بیابید.

در listen.com ، قیمت سمعک شامل یک بسته خدمات  Hearing aid Machine جامع است که برای سالهای آینده مناسب است! امروز به کاهش شنوایی خود بپردازید - و پیشرفت های چشمگیری در کیفیت زندگی خود مشاهده کنید. دریغ نکنید با کارشناسان سمعک ما تماس بگیرید. ما آماده پاسخگویی به هر یک از سوالات شما و رفع هرگونه نگرانی شما هستیم.

بررسی اجمالی
دسته های قیمت
حق بیمه
میان برد
پایه ای
سرویس listen.com
مروری بر دسته های قیمت
قیمت سمعک به سطح فناوری موجود بستگی دارد. سمعک ها در سه دسته اصلی ، حق بیمه ، میان رده و پایه دسته بندی می شوند. اطلاعات زیر مختصری از نوع فناوری هر دسته از سمعک ها را به شما ارائه می دهد. چه یک دستگاه ممتاز ، میان رده یا پایه باشد ، همه سمعک های ما دیجیتال هستند و کیفیت صدای عالی را ارائه می دهند. همه آنها درک بهینه گفتار و همچنین بازخورد و کاهش صدای پس زمینه را دارند.

بنابراین ، از کجا می دانید چه نوع سمعک را انتخاب کنید؟ دو عامل اصلی باید در نظر گرفته شود ، قدرت و سطح فناوری. افراد به سمعک هایی با قدرت کافی نیاز دارند تا بتوانند با سطح کم شنوایی خود مطابقت داشته باشند. اگر فردی دچار کم شنوایی شدید باشد ، سمعک های قدرت یا قدرت فوق العاده بهترین گزینه هستند. اگر شخصی سبک زندگی فعالی دارد ، مانند کار در یک مکان شلوغ و پر سر و صدا ، در این صورت به دستگاهی با فناوری کاهش صدا بسیار عالی نیاز دارد تا در ملاقات با بسیاری از افراد گوش دادن را آسان کند ، سمعک باید از فناوری میکروفون خودکار برخوردار باشد. عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید قبل از انتخاب سمعک مورد توجه قرار گیرد مانند: مهارت ، افراد مسن باید سمعک بدون دردسر داشته باشند ، برای آنها سمعک های قابل شارژ می تواند بهترین راه حل باشد. متخصص گوش شنوایی بهترین شخصی است که می تواند بهترین راه حل و سمعک مناسب را برای نگرانی های شنوایی شما تصمیم بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری سمعک و قیمت سمعک ، Hearing می توانید اطلاعات زیر را بخوانید. این اطلاعات می تواند به فرد کمک کند تا تصمیم بگیرد کدام سمعک را انتخاب کند. به یاد داشته باشید ، مهمترین عامل در انتخاب دستگاه میزان کم شنوایی و نیازهای شنوایی خواهد بود. پس از معاینه شنوایی دقیق توسط شنوایی شناس شریک ، می فهمید که کدام سمعک برای آنها مناسب است. سپس می توان مقایسه قیمت سمعک را با زیر مجموعه کوچکی از دستگاه ها انجام داد.

جدول قیمت سمعک
آیا دوست دارید سمعک ها را آزمایش کنید؟
اکنون آنها را با listen.com امتحان کنید!
سمعک ها را اکنون آزمایش کنید »
حق بیمه
سمعک های ممتاز از 1،54،990 پوند تا 2،74،990 پوند هزینه دارند. آنها خرید سمعک در اهواز بهترین فناوری را برای گوش شما ارائه می دهند! فناوری قدرتمند در سمعک های برتر ، گفتار را به بهترین شکل انتخاب می کند و مکالمات را با صدای شفاف تولید می کند. سمعک های برتر می توانند حتی با سخت ترین شرایط شنوایی کنار بیایند. شما می توانید در کافی شاپ محلی با دوستان خود صحبت کنید در حالی که مردم در اطراف شما مکالمات زیادی دارند و هنوز دوستان شما را می شنوند! در حالی که میکروفون های سمعک بر روی بلندگو تمرکز می کنند ، سمعک همچنین صدای پس زمینه را کاهش می دهد. این ترکیب تقویت کننده و کاهش سر و صدا تجربه شنیدن دلپذیری را ایجاد می کند. هزینه سمعک های برتر گران است ، اما ارزش آن نیز زیاد است! این سمعک ها بهترین تجربه صدا و بیشترین راحتی را برای شما فراهم می کنند.

معرفی مختصر:
Signia Pure_312_NX
Signia Pure Nx
Signia pure Nx احتمالاً بهترین سمعک موجود است. سیستم شنوایی همه کاره هم شنوایی را فراهم می کند و هم راحتی در پوشیدن. میکروفون های جهت دار به شما امکان می دهند هر کلمه ای را درک کنید در حالی که لغو صدای پس زمینه باعث از بین رفتن حواس پرتی شدید می شود. این سمعک ها همچنین دارای فناوری پیشرو در ارتباط ultra HD e2e هستند که به فرد کمک می کند تا از کنار همه جا بی عیب و نقص روی میز شام با خانواده یا جلسات مهم با مشتریان خود گوش دهد. پیروی از مکالمات هرگز آسانتر نبود. ویژگی های اضافی مانند برنامه موسیقی HD صدای زیبایی را که قبلاً لذت می بردید به طبیعت باز می گرداند.

ویژگی های اصلی عبارتند از:

طیف گسترده ای از سبک ها و رنگ ها
جهت گیری فضایی 360 درجه افزایش یافته است
تنظیم خودکار به محیط های مختلف گوش دادن
برنامه چند رسانه ای در صورت تمایل (به عنوان مثال تلویزیون یا تلفن همراه)
تنظیم خودکار تنظیمات
سمعک های مادربزرگ خود را به خاطر بسپارید که پس از چند دقیقه صدا را تنظیم می کرد. اما فناوری این سمعک ها بسیار پیچیده است که هوشمندانه ، دقیق و دقیق میزان سکوریت شما را شناسایی می کند

تعداد بازدید از این مطلب: 12
بازدید : 12
علی
11:3
سه شنبه 22 تير 1400
این ملات پاش ديواري نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع. ملات پاش دستي
به طور گسترده ای برای دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی سایت های ساختمانی بزرگ به جای استفاده از فناوری سنتی برای بهبود کارایی کار استفاده می شود.
 
توجه داشته باشید:
نیاز به پیکربندی 0.6 متر مکعب ، فشار اگزوز 8 کیلوگرمی یا استفاده از کمپرسور هوا بزرگتر است.
 
مشخصات فنی:
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ + مس
نوع: سمپاش ملات دیواری
سوپاپ: شامل دور زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "
فشار دریچه: 120 PSI ، حداکثر 100 CFM
مقدار سوراخ پاشش: 4 عدد
اندازه سوراخ پاشش: 18 میلی متر
فشار هوای فعال: از 4 تا 6 دستگاه خودپرداز
فاصله بین سمپاش وال و ملات: حداکثر از 50 تا 100 میلی متر
مناسب برای استفاده: گچ ، سیمان ، گل و لای آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی
اندازه مورد: 640 * 225 * 210 میلی متر / 30.31 * 8.86 * 8.27 اینچ
وزن مورد: 2 کیلوگرم / 4.41 پوند
اندازه بسته: 35 * 23 * 23 سانتی متر / 13.78 * 9.06 * 9.06 اینچ
وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم / 5.73 پوند
این سمپاش ملات دیواری نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع.
به طور گسترده ای برای دکوراسیون منزل و رنگ آمیزی سایت های ساختمانی بزرگ به جای استفاده از فناوری سنتی برای بهبود کارایی کار استفاده می شود.
 
توجه داشته باشید:
قيمت ملات پاش بادي بيستون  نیاز به پیکربندی 0.6 متر مکعب ، فشار اگزوز 8 کیلوگرمی یا استفاده از کمپرسور هوا بزرگتر است.
 
مشخصات فنی:
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ + مس
نوع: سمپاش ملات دیواری
سوپاپ: شامل دور زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "
فشار دریچه: 120 PSI ، حداکثر 100 CFM
مقدار سوراخ پاشش: 4 عدد
اندازه سوراخ پاشش: 18 میلی متر
فشار هوای فعال: از 4 تا 6 دستگاه خودپرداز
فاصله بین سمپاش وال و ملات: حداکثر از 50 تا 100 میلی متر
مناسب برای استفاده: گچ ، سیمان ، گل و لای آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی
اندازه مورد: 640 * 225 * 210 میلی متر / 30.31 * 8.86 * 8.27 اینچ
وزن مورد: 2 کیلوگرم / 4.41 پوند
اندازه بسته: 35 * 23 * 23 سانتی متر / 13.78 * 9.06 * 9.06 اینچ
وزن بسته بندی: 2.6 کیلوگرم / 5.73 پوند
این سمپاش ملات دیواری نسل جدید اسپری رنگ اسپری حرفه ای برای سیمان ، گل آب ، دوغاب آهک ، ملات ضد آب و سایر مواد نازک سمپاشی با کارایی چند برابر است! می توان از آن برای گچ کاری گچ بری ، گچ کاری های گچ بری مانند یک روکش یا سه لایه گچ یا GFRC ، استفاده از گچ ، گچ بری ، EIFS ، شاتکریت در مقیاس کوچک ، کاغذ کاغذ ، مخلوط های آرتن و غیره استفاده کرد.
 
 
امکانات:
اسلحه ملات راحت برای گچ بری های سنتی گچ بری ها مانند یک روکش یا سه روکش گچ یا GFRC.
تفنگ قیف اسپری گچ بری که برای گچ کاری یک خانه گچ بری استفاده می شود.
تفنگ سمپاش خمپاره انداز به جای 10 کارگر با چهار سوراخ پاشش است!
هاپر از مواد فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا ، با ضمانت ضد زنگ ساخته شده است.
شیر هوای جدید از برنج 100٪ با کیفیت بالا ساخته شده است.
سوپاپ شامل یک مفصل گردنده زن 1/2 "، یک شاخه هوا 1/4" با نر NPT 3/8 "است.
سوپاپ با 120 PSI کار می کند و می تواند حداکثر 100 CFM ارائه دهد.
کارکرد آسان ، صرفه جویی در مصرف آب و صرفه جویی در مواد ، راحت ، کارآمد و سریع
 
تعداد بازدید از این مطلب: 7
بازدید : 7
علی
10:55
سه شنبه 22 تير 1400

بررسی اجمالی
ارزیابی شنوایی سنجی یک تست شنوایی بدون درد و غیرتهاجمی شنوایی سنجی در اهواز است که توانایی فرد در شنیدن صداها ، صداها یا فرکانسهای مختلف را اندازه گیری می کند. بیمارانی که تومور در گوش یا اطراف گوش دارند ممکن است تحت آزمایش شنوایی سنجی قرار بگیرند تا مشخص شود آیا کاهش شنوایی رخ داده است یا اینکه شنوایی آنها را قبل و بعد از جراحی کنترل می کند. همچنین برای ارزیابی اینکه آیا سمعک یا جراحی ممکن است شنوایی فرد را بهبود بخشد استفاده می شود.

تست شنوایی چگونه کار می کند؟
گوش های ما دارای سه قسمت مشخص است: گوش خارجی ، میانی و داخلی  شنوایی سنجی (شکل 1). آزمایش های سنجش سنجی می تواند تشخیص دهد که آیا شما دچار کم شنوایی حسی عصبی هستید (آسیب به عصب یا حلزون گوش) یا کم شنوایی رسانا (آسیب به لاله گوش یا استخوان های کوچک استخوان). در طول ارزیابی شنوایی سنجی ، آزمایشات مختلفی ممکن است انجام شود.

آناتومی گوش
شکل 1. گوش خارجی امواج صوتی را از محیط جمع می کند و آنها را از کانال گوش به لاله گوش منتقل می کند. در صورت برخورد صدا به لاله گوش ، ارتعاشات صورت می گیرد. ارتعاشات از طریق استخوان های ریز (استخوان) در گوش میانی منتقل می شوند. استخوان ها از مچ پا ، اینکوس و منگنه تشکیل شده است. نوارهای ریز ارتعاشات را به حلزون گوش داخلی منتقل می کند. حلزون حلزونی یک لوله مارپیچ است که پر از مایع است و با سلولهای مویی پوشیده شده است که اندازه آنها میکروسکوپی است. وقتی لرزش به حلزون گوش می رسد ، باعث حرکت مایع و متعاقبا سلول های مو می شود. حرکت سلولهای مو سیگنالهای عصبی ایجاد می کند که مغز ما آنها را صدا می فهمد.
یک تست شنوایی سنجی با صدای خالص ، نرم ترین یا کم شنیدنی ترین صدایی را که فرد می تواند بشنود اندازه گیری می کند. در طول تست ، شما از گوشی استفاده خواهید کرد و طیف وسیعی از صداها را که همزمان به یک گوش هدایت می شوند ، خواهید شنید. بلندی صدا بر حسب دسی بل (دسی بل) اندازه گیری می شود. زمزمه حدود 20 دسی بل ، صدای بلند موسیقی 80-120 دسی بل و موتور جت حدود 180 دسی بل است. میزان صدا در فرکانس ها (هرتز) اندازه گیری می شود. میزان صدای بم پایین محدوده 50-60 هرتز ، صدای بلند 10000 هرتز یا بالاتر است. محدوده شنوایی طبیعی 250-8000 هرتز در 25 دسی بل یا پایین است.

یک تست تشخیص کلمه (که آزمون تبعیض گفتاری نیز نامیده می شود) شنوایی سنجی توانایی فرد در درک گفتار از سر و صدای پس زمینه را ارزیابی می کند. اگر تبعیض گفتاری شما ضعیف باشد ، ممکن است گفتار گنگ باشد. نمرات تشخیص کلمه می تواند در پیش بینی مفید بودن سمعک مفید باشد.

آزمایش تمپانومتری مشکلاتی مانند تجمع مایعات / موم ، لاله گوش سوراخ شده ، آسیب استخوان استخوان یا تومورهای گوش میانی را تشخیص می دهد. آزمایش رفلکس صوتی اعصاب جمجمه و ساقه مغز را ارزیابی می کند.

تست شنوایی چه چیزی را نشان می دهد؟
شنوایی سنجی با صدای خالص میزان شنوایی فرکانس های مختلف تن را در هر دو گوش ترسیم می کند. در نمودار شنوایی سنجی ، O قرمز نتایج گوش راست و X آبی نتایج گوش چپ را نشان می دهد (شکل 2).

شنوایی سنجی
شکل 2. آئودیوگرام بیمار با نوروم صوتی ، کاهش شنوایی در گوش چپ را نشان می دهد. خط قرمز گوش راست است. خط آبی گوش چپ است.
کاهش شنوایی اغلب به شرح زیر است:

نرمال = کمتر از 25 دسی بل HL
خفیف = 25-40 db HL
متوسط ​​= 41-65 دسی بل HL
شدید = 66-90 db HL
عمیق = بیش از 90 دسی بل HL
چه کسی آزمون را انجام می دهد؟
شنوایی شناس تست شنوایی را انجام می دهد.

چگونه باید برای آزمون آماده شوم؟
هیچ آمادگی خاصی برای آزمون وجود ندارد. تمام تلاش خود را بکنید که در طول آزمون ساکت و ساکت بمانید تا بتوان ضبط دقیقی انجام داد.

در طول آزمون چه اتفاقی می افتد؟
آزمایش های سنجش سنجی در یک اتاق ساکت و ضد صدا انجام می شود (شکل 3). هدفون روی سر شما قرار می گیرد. از شما خواسته می شود که آرام بنشینید و صحبت نکنید. این هدفون به دستگاهی متصل است که صدای یکنواخت و صداهای مختلف گفتار را به گوش های شما می رساند. شنوایی شناس با شنیدن صدایی از شما می خواهد که دست خود را بلند کنید. به عنوان مثال ، اگر صدایی را با گوش چپ شنیدید ، دست چپ خود را بلند کنید. اگر صدایی را با گوش راست شنیدید ، دست انواع شنوایی سنجی راست خود را بلند کنید. در بعضی از امکانات ممکن است از شما خواسته شود دکمه ای را فشار دهید یا علامت دیگری ایجاد کنید که صدایی را تشخیص داده اید. شنوایی شناس هر لحنی را در کمترین میزان صدای ممکن که می توانستید بشنوید ضبط می کند. قبل یا بعد از آزمون شنوایی سنجی عمومی ، از چنگال تنظیم نیز برای انجام آزمایش های Rinne و Weber استفاده می شود. هر تست پتانسیل انواع مختلف کاهش شنوایی را ارزیابی می کند.

تست شنوایی
شکل 3. تست شنوایی در یک اتاق ضد صدا انجام می شود. شما از هدفون یا شاخه گوش متصل به دستگاهی استفاده خواهید کرد که بطور همزمان صداهای با حجم و صدای مختلف را به یک گوش می فرستد. از شما خواسته می شود با هر بار شنیدن صدایی با بلند کردن دست یا فشار دادن یک دکمه پاسخ دهید.
برای ارزیابی تبعیض گفتاری ، به شما آموزش داده می شود که کلماتی را که می شنوید تکرار کنید. شما یک سری کلمات دو هجا را در حجم می شنوید که با پیشرفت آزمون به تدریج کاهش می یابد. در مرحله دوم آزمون ، شما یک سری واژه های یک هجایی را در یک حجم که تغییر نمی کند ، می شنوید و تکرار می کنید.

در طول تمپانومتری و آزمایش رفلکس صوتی ، یک پلاگین نرم در گوش شما قرار می گیرد. دوشاخه فشار را تغییر می دهد ، سر و صدای زیادی ایجاد می کند و پاسخ های شما را نسبت به صدا و انواع مختلف پیگیری می کند

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 5
بازدید : 5
علی
16:20
سه شنبه 8 تير 1400

 
نصب فرش در خانه مزایای بسیاری دارد - دلیل زیادی وجود دارد موکت اداری خارجی که برای سال های طولانی کفپوش برتر بوده است!

به طور کلی مقرون به صرفه ، مناسب بودن فرش نسبت به کف سخت مانند لمینت یا LVT کمتر است
گرم به عایق بندی خانه کمک می کند و زیر پا نیز دنج است
راحت سطح بالشتک برای پیاده روی زیباست و کمی جذب ضربه را برای مفاصل شما ایجاد می کند
آرام این صدای پای پر سر و صدا را کاهش می دهد و صدای محیط را در اتاق جذب می کند
ایمن اگر چیزی را ریخت ، فرصتی برای لیز خوردن وجود ندارد
فرش شیک اتاق را با دیگر وسایل نرم و نرم گره می زند
همه کاره فقط با توجه به نوع فرشی که انتخاب می کنید می توانید سبک اتاق را کاملاً تغییر دهید
فرش انعطاف پذیر می تواند نقص ها را در زیر کف های ناصاف پنهان کند
نگهداری آسان در مقایسه با کف واقعی چوبی ، بیشتر فرش ها به بیش از یک خلا bedroom هفتگی (و گاهی اوقات ، یک تمیز عمیق سالانه) نیاز دارند تا ظاهری خارق العاده داشته باشند

فرش شما چطور مناسب است؟
 
نصب فرش شغلی است که بهتر است به دست متخصصان سپرده شود و این چیزی است که ما می توانیم هنگام خرید فرش خود از Tapi ترتیب دهیم. و گرچه ممکن است فرش ستاره این نمایش باشد ، اما لوازم جانبی دیگری نیز وجود دارد که شما باید قبل از نصب فرش خود داشته باشید. درست مثل اینکه خواننده اصلی به آواز پشتیبان احتیاج دارد ، یک فرش مناسب نیز به زیرانداز ، گریپ و میله درب نیاز دارد. زیرانداز فرش برای تقویت عملکرد آن از فرش شما پشتیبانی می کند و دارای مواد و ضخامت های مختلف است. چنگال ها مطمئن می شوند که فرش به طور ایمن بر روی زمین قرار گرفته است و میله های درب اتصال را به شکلی شیار در یک درب که دو طبقه به هم می رسند ، می پوشانند.

یک اتصالات حرفه ای از همه چیز مراقبت خواهد کرد ، از اطمینان  خرید موکت اداری از خوب به نظر رسیدن طبقه زیرین ، نصب زیرانداز فرش ، قرارگیری توده فرش در جهت درست ، و پیوستن یکپارچه دو تکه فرش به هم در یک اتاق بزرگ. اینها مواردی است که اگر خودتان فرش نصب کنید ، ممکن است از آنها چشم پوشی کنید ، که باعث مشکلات بعدی می شود و در طولانی مدت هزینه بیشتری برای شما دارد. برای اتصالات بدون دردسر ، با یکی از اعضای تیم Tapi در فروشگاه صحبت کنید.

تفاوت فرش و فرش چیست؟

تفاوت اصلی فرش با یک فرش این است که یک فرش از دیوار به دیوار نصب شده است ، در حالی که یک  stairs. فرش کوچکتر است و می توان آن را جابجا کرد. (اگرچه برای ایجاد گیج کننده بودن ، فرشهای دستبافت سنتی را گاهی فرش می نامند!) فرش ها راهی عالی برای وارد کردن رنگ و بافت به داخل اتاق یا نرم کردن کف های چوبی موکت اداری جامد هستند. ما یک سرویس شلاق زدن فرش در Tapi ارائه می دهیم ، جایی که می توانید هر فرش از مجموعه ما را به فرش ساخته شده برای اندازه گیری تبدیل کنید. اگر مطمئن نیستید که برای فرش یا کف صاف بروید - فرش بهترین سازش است - چرا هر دو را ندارید؟

 

https://www.tapi.co.uk/carpet/what-is-carpet

تعداد بازدید از این مطلب: 8
بازدید : 8
علی
16:15
سه شنبه 8 تير 1400

فرش چیست؟
فرش یک کف پوش پارچه ای است که برای ایجاد گرما ، راحتی و نرمی قیمت موکت پرز بلند زیر پا طراحی شده است. این ماده می تواند از مواد طبیعی یا مصنوعی مختلفی تهیه شود که به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود مانند مقاومت در برابر لکه یا دوام انتخاب شده اند. انواع مختلفی از فرش ها مانند ساکسونی ، بافته شده ، پیچ و تاب و حلقه وجود دارد که همگی از شکل و شمایل خاصی برخوردار هستند. بسیاری از سبک ها و رنگ های فرش در مجموعه ما وجود دارد ، انتخاب آن دشوار است! یک فرش با کیفیت خوب می تواند سالها دوام داشته باشد - ترفند این است که فرشی درست انتخاب کنید که همان کاری را که می خواهید انجام دهد. به لطف سالها تخصص کفپوش ما ، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا فرش کفپوش مناسب خانه شماست و در این صورت ، کدام یک را انتخاب کنید.


فرش چگونه ساخته می شود؟

فرش سازی یک مهارت سنتی است که قرن ها وجود داشته است. همه روش ها با نخ ریخته می شوند - چه این پشم باشد ، چه پلی پروپیلن باشد ، چه نایلون باشد و چه مخلوط باشد - و سپس رنگ می شود ، سپس هر نوع فرش به روشی کمی متفاوت ساخته می شود تا ظاهر و احساس متمایز خود را ایجاد کند (چیزی که ما آن را توده می نامیم) ) انواع اصلی فرش ها ساکسونی ، پیچ و تاب ، بافته شده ، حلقه (که بربر نیز نامیده می شود) و مخمل است. اینها به دو دسته دسته دار و بافته شده تقسیم می شوند.

استفاده از دستگاه تافتینگ سریع ترین و مدرن ترین روش ساخت فرش است. برای ساخت یک فرش منگوله ای ، نخ را از طریق پشت اصلی ریسمان می کنند و سپس توسط یک حلقه از زیر کشیده می شود تا زمانی که از ارتفاع مناسب شمع باشد. برای فرشهای شمع برش خورده مانند ساکسونی ، پیچ و تاب و مخمل ، نخ حلقه ای را برش داده و از بالا جدا می کنید تا یک بافت نرم و دوست داشتنی ایجاد کنید. در مورد فرش های حلقه ای یا بربری ، نخ ها به صورت یک حلقه باقی می مانند که باعث می شود آنها کمی سفت و محکمتر از فرش های شمع برش خورده باشند. پس از آن پشتی ثانویه متصل می شود.

فرش های بافته شده به روش سنتی بر روی دستگاه بافندگی موکت پرز بلند ساخته می شوند. این نخ از طریق پشتی اولیه و ثانویه بافته می شود و فرشی محکم و سخت پوش ایجاد می کند که احساس سفتی در زیر پا دارد. به دو نوع فرش بافته شده Axminster و Wilton گفته می شود که روشهای تولید ویژه آنها امکان ایجاد فرشهای طرح دار با جزئیات و رنگارنگ را فراهم می کند.


کدام نوع فرش بهترین است؟
 
هیچ فرشی وجود ندارد که از بقیه بهتر باشد. همه آنها موافقان و مخالفان خود هستند. این کمی شبیه دمپایی شیشه ای سیندرلا است - بهترین نوع فرش فرشی است که برای خانه و نیازهای شما مناسب باشد! اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که فرش در چه اتاقی نصب شده است زیرا این امر تعیین می کند شما چه نوع فرشی را انتخاب کنید. برخی از فرش ها به عنوان استفاده سنگین طبقه بندی می شوند ، بنابراین گزینه های بهتری برای مناطق پرتردد در خانه شما مانند پله ها و راهروها هستند زیرا سخت تر هستند.

در بین انواع مختلف فرش ، درجات مختلفی از نرمی ، بافت ، تراکم ، استحکام ، دوام و مقاومت در برابر لکه - و همچنین طیف گسترده ای از نقاط قیمت را مشاهده خواهید کرد. همچنین صدها رنگ فرش برای انتخاب وجود دارد که بسته به نوع فرشی که انتخاب می کنید ظاهر آنها کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال ، یک فرش خاکستری ساکسونی هوشمند و لوکس است ، در حالی که فرش بربر خاکستری احساس روستایی و آرامش بیشتری دارد. یک فرش کرم پیچ تاب برای اتاق نشیمن مدرن مناسب است ، در حالی که فرش حلقه ای پشم خامه ای در سالن یک ملک دوره ای به خوبی کار می کند. امکانات بی پایان است!

 

https://www.tapi.co.uk/carpet/what-is-carpet

تعداد بازدید از این مطلب: 16
بازدید : 16
علی
20:55
شنبه 5 تير 1400

نکاتی برای استخدام بهترین کارمندان هتل
در صنعت هتلداری ، تصمیم گیری معقول در مورد استخدام می تواند خرید موکت تایل تأثیر زیادی در موفقیت یا عدم موفقیت یک ملک داشته باشد. با این وجود ، مراحل مختلفی وجود دارد که باید برای شناسایی موقعیت های لازم برای پر کردن و سپس اطمینان از استخدام پرسنل مناسب هتل در آن موقعیت ها انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت استخدام ، علائمی که برای استخدام پرسنل جدید نیاز دارید و هفت نکته خاص برای جذب افراد مناسب برای نقش های مناسب ، "کارکنان هتل: چگونه بهترین کارکنان را برای هتل خود استخدام کنیم" را بخوانید.

لیست جهانی مدارس هتل
اگر می خواهید در مورد حرفه حرفه ای در صنعت هتلداری اطلاعا موکت تایلی ت بیشتری کسب کنید ، ممکن است دوره تحصیل در یک هتل هتل همان چیزی باشد که به دنبال آن می گردید. در "هتل مدارس: لیست جهانی مدارس مدیریت هتل" ، با مزایای حضور در مدرسه هتل و انواع موضوعاتی که ممکن است مطالعه کنید ، آشنا خواهید شد. همچنین می توانید در مورد برخی از مدارس برتر در صنعت هتلداری و دوره هایی که ارائه می دهند ، از موضوعات کوتاه تا برنامه های کامل را بخوانید. شما می توانید در مورد همه چیز ، از سلامت و ایمنی هتل گرفته تا اداره هتل خود اطلاعات کسب کنید.

لیستی از محبوب ترین دوره های مدیریت هتل
یک دوره مدیریت هتل می تواند شروع کار شما در صنعت هتلداری ، موکت تایلی ایجاد مهارت و مهارت باشد و در عین حال به شما امکان می دهد شبکه های حرفه ای و ارتباطات صنعت خود را توسعه دهید. در "دوره مدیریت هتل: لیست محبوب ترین دوره ها" ، هر آنچه در مورد آموزش نقش مدیریت در صنعت هتل سازی باید بدانید ، خواهید آموخت. شما خواهید آموخت که چرا کار در هتل ها ایده خوبی است و چگونه مدارس هتل می توانند به شما کمک کنند. همچنین درمورد مربیان برتر این رشته و انواع دوره هایی که ارائه می دهند اطلاعات کسب خواهید کرد.

دوره هتل: مهارت های صنعت هتل را بیاموزید
صنعت هتلداری می تواند فرصتهای شغلی بسیار خوبی را فراهم کند موکت تایل ، اما بسیاری از اینها مهارت خاصی لازم دارند. در همین حال ، برای موقعیت های پیشرفته تر در صنعت ، ممکن است لازم باشد شرایط خاصی را کسب کنیم. خوشبختانه ، بسیاری از مدرسان دوره های هتل را ارائه می دهند ، که این مهارت ها را آموزش می دهد و این مدارک را ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ماهیت این دوره ها ، موسسات دانشگاهی که واقعاً به آنها ارائه می دهند ، و اینکه چگونه می توانند در حرفه شما کمک کنند ، می توانید مقاله "دوره هتل: لیستی از دوره ها و مربیان هتل" را مطالعه کنید.

ویدئو: انواع مختلف موقعیت های هتل در صنعت هتلداری
در زیر ویدئویی مشاهده می کنید که مدیر هتل ویلسون انواع مختلف موکت تایلی موقعیت های هتل را در صنعت هتل به شما نشان می دهد.



راهنمای عملی مدیریت درآمد و استراتژی های بازاریابی هتل
بازاریابی هتل مجموعه گسترده ای از استراتژی ها را ارائه می دهد که اگر می خواهند در این تجارت موفق شوند ، صاحبان هتل باید از آنها آگاه باشند. اگر می خواهید هرچه بیشتر مهمان جذب کنید ، باید از موثرترین استراتژی های بازاریابی هتل و مدیریت درآمد استفاده کنید. صاحبان هتل ها با "کتاب راهنمای رایگان: مدیریت درآمد و استراتژی های بازاریابی هتل" همه نکات و نکات مربوط به بهترین استراتژی های بازاریابی را دریافت می کنند.

در حالی که صنعت هتلداری ارتباط تنگاتنگی با مسافرت ، گردشگری و مهمان نوازی دارد ، اما این امر بر محل اقامت مهمان و خدمات مربوط به شب اقامت تمرکز دارد. با این وجود ، طیف گسترده ای از انواع موکت تایلی مختلف اقامتی وجود دارد که معمولاً در زیر چتر صنعت هتل قرار می گیرند.

تأثیر اپیدمی ویروس کرونا در صنعت هتلداری
بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) تأثیر زیادی در صنعت هتلداری گذاشته است ، در نتیجه بسیاری از کشورها در حبس کامل یا جزئی قرار دارند. دولتهای سراسر جهان محدودیت سفر را محدود کرده اند ، مرزهای بسته و پرواز داخلی یا خارجی ندارند. از آغاز سال 2020 ، بسیاری از رویدادهای محلی و بین المللی به تعویق افتاده یا لغو شده اند. اینها شامل بازیهای المپیک ، یوفا یورو 2020 و بزرگترین نمایشگاه مسافرتی جهان ، ITB برلین است که انتظار می رفت بیش از 150،000 بازدید کننده در آن شرکت کنند.

با محدودیت هایی که برای شرکت ها و میلیون ها کارگر با تعدیل نیرو روبرو شده است ، تعجب آور نیست که بسیاری از رویدادهای تجاری و سفرها به دلیل ترس از ویروس کرونا لغو می شوند. و به موکت تایلی دلیل عدم اطمینان در آینده ناشی از همه گیری ، مردم تمایلی به رزرو تعطیلات خود برای سال 2020 و حتی 2021 ندارند.

صنعت هتلداری یکی از بخشهای متضرر برای احساس تأثیر همه گیر است. برخی از هتل ها در رزروها 90 درصد ضرر داشته اند در حالی که بعضی دیگر مجبور به تعطیلی شده اند. رزرو لغو شده و عدم رزرو منجر به از دست دادن درآمد هتل ها شده است. برای افزودن به این مشکل ، اکثر هتل های در حال تلاش نمی توانند راهی برای خروج از مشکلات جریان نقدی خود ببینند زیرا در واقع آینده بسیار نامشخص است.

در گروه "کرونا" شما نکاتی را پیدا می کنید که به مشاغل فعال  موکت تایلی در صنعت مهمان نوازی و مسافرت کمک می کند تا بهبود یابند و برای اوقات بهتر آماده شوند.

آیا می خواهید درباره صنایع مرتبط بیشتر بدانید؟
صنعت مهمان نوازی بخشی از صنعت مسافرت و هتلداری است

تعداد بازدید از این مطلب: 17
بازدید : 17
علی
20:47
شنبه 5 تير 1400

هتل چیست؟
به طور کلی ، هتل یک ساختمان یا تأسیسات مدیریت خرید موکت هتلی شده است که مکانی برای اقامت شبانه - به صورت کوتاه مدت - در ازای دریافت پول برای مهمانان فراهم می کند. ویژگی ها و خدمات دقیق ارائه شده به میهمانان می تواند از یک هتل به هتل دیگر کاملاً متفاوت باشد و صاحبان هتل ها عموماً از طریق مدل قیمت گذاری و استراتژی بازاریابی یا از طریق طیف وسیعی از خدمات ارائه شده ، نوع خاصی از مشتری را جذب می کنند.

صنعت هتل چیست؟
در مرحله بعد ، مهم است که به این سوال پاسخ دهیم: صنعت هتلداری چیست؟ به بیان ساده ، صنعت هتلداری بخشی از صنعت خدمات است که با محل اقامت یا اقامتگاه مهمان سروکار دارد. طبق اکثر تعاریف ، صنعت هتلداری نه تنها به هتل ها بلکه به اشکال دیگر محل اقامت شبانه از جمله خوابگاه ها ، متل ها ، مسافرخانه ها و موکت هتل مهمانسراها اشاره دارد. با این حال ، معمولاً شامل اشکال طولانی مدت یا دائمی محل اقامت نیست.

به دلیل ماهیت خدمات هتل ، ارتباط تنگاتنگی با صنعت مسافرت و جهانگردی دارد.

تفاوت صنعت هتلداری و صنعت مهمان نوازی
یکی از حوزه های مشترک سردرگمی مربوط به تفاوت صنعت هتلداری و صنعت مهمان نوازی است ، بسیاری از مردم به اشتباه معتقدند که این دو اصطلاح به یک چیز اشاره دارند. با این وجود ، اگرچه یک تقاطع وجود دارد ، تفاوت در این است که صنعت مهمان نوازی دامنه وسیع تری دارد و شامل چندین بخش مختلف است.

از شرکای متخصص ما بیاموزید
صنعت هتلداری صرفاً به فکر تهیه محل اقامت مهمان و خدمات مربوطه  موکت هتل است. در مقابل ، صنعت مهمان نوازی به معنای عام تری مربوط به اوقات فراغت است. در نتیجه ، این هتل محل اقامت ، رستوران ها ، کافه ها ، کافه ها ، زندگی شبانه و تعدادی از خدمات سفر و گردشگری را در بر می گیرد.

انواع مختلف اقامت در صنعت هتلداری
درک این نکته مهم است که صنعت هتلداری اصطلاحی جذاب است قیمت موکت هتلی که برای توصیف خدمات مربوط به محل اقامت مهمان استفاده می شود. با توجه به این نکته ، شایان ذکر است که انواع مختلفی از محل اقامت وجود دارد که تحت این اصطلاح چتر قرار می گیرند. برخی از انواع اصلی در زیر با جزئیات بیشتر شرح داده شده است:

هتل ها
متداول ترین نوع محل اقامت در صنعت هتلداری ، هتل به عنوان مسسه ای تعریف می شود که محل اقامت شبانه ، وعده های موکت هتل غذایی و سایر خدمات را ارائه می دهد. هدف اصلی آنها مسافران یا گردشگران است ، اگرچه افراد محلی نیز ممکن است از آنها استفاده کنند. هتل ها اتاق های خصوصی ارائه می دهند و تقریباً همیشه حمام های اتاق اختصاصی دارند.

صبحانه و تختخواب
تختخواب و صبحانه یا تختخواب و صبحانه ، مراکز کوچکتری هستند که اتاقهای خصوصی را برای اقامت شبانه ، همراه با صبحانه صبح به مهمانان ارائه می دهند. اغلب ، این موسسات از خانه های شخصی تبدیل می شوند و بسیاری از صاحبان B&B در ملک خود زندگی می کنند. در حالی که آنها اغلب یک گزینه بودجه هستند ، B&B های سطح بالا یا لوکس نیز وجود دارند.

متل ها
متل ها نوعی از محل اقامت شبانه است که برای رانندگان مناسب است.موکت هتل به همین دلیل ، آنها به طور معمول در کنار جاده قرار دارند و پارکینگ رایگان زیادی را ارائه می دهند. یک متل معمولاً دارای تعدادی اتاق مهمان است و ممکن است دارای امکانات اضافی دیگری نیز باشد ، اما معمولاً امکانات کمتری نسبت به هتل ها خواهد داشت.

بطری
'Botel' نامی است به قایقی که برای ارائه محل اقامت به سبک هتل سازگار شده است. بسیاری از بطری ها قایق های رودخانه ای دائماً لنگر انداخته اند ، گرچه برخی دیگر کشتی های تبدیل شده هستند که کاملاً قادر به مسافرت با مهمانان داخل کشتی هستند. آنها به ویژه در شهرهای اروپا با رودخانه یا کانال محبوب هستند.

مسافرخانه ها
مسافرخانه تاسیساتی است که محل اقامت موقت ، معمولاً همراه با موکت هتل غذا و نوشیدنی را فراهم می کند. مسافرخانه ها کوچکتر از هتل ها هستند و اندازه آنها نزدیکتر به تختخواب و صبحانه است ، اگرچه مسافرخانه ها اغلب کمی بزرگتر هستند. اتاقهای اختصاصی به میهمانان اختصاص یافته و گزینه های غذا معمولاً شامل صبحانه و شام می شود.

استراحتگاه ها
استراحتگاه ها یک مکان تجاری هستند که معمولاً از یک هتل و فروش موکت هتلی انواع خدمات و امکانات رفاهی دیگر در محل تشکیل می شوند. مهمانان معمولاً به اقامتگاهها ، رستورانها ، بارها ، گزینه های تفریحی ، فعالیتهای تفریحی و مغازه ها دسترسی خواهند داشت که بدون خروج از محل دسترسی به همه آنها امکان پذیر است.

سرویس آپارتمان
آپارتمانهای سرویس دهی شده در بین مسافران تجاری محبوب ،موکت هتل  اقامتگاههایی به سبک آپارتمان هستند که مهمانان از خدمات کاملی مانند خدمات اتاق ، خدمات خانه داری و لباسشویی بهره مند می شوند. اکثر آپارتمان های سرویس دهی دارای امکانات رفاهی دیگری نیز هستند ، در حالی که آپارتمان ها بیشتر از اکثر اتاق های هتل بزرگتر هستند.

مهمانداران
خوابگاه که اغلب با خوابگاه اشتباه گرفته می شود ، نوعی خوابگاه است که عمدتا در مناطق اسپانیایی زبان یافت می شود. آنها شبیه یک هتل ارزان قیمت هستند که اتاق خواب یا آپارتمان اختصاصی ارائه می دهند ، در حالی که ممکن است بار ، رستوران و / یا کافه نیز داشته باشند. بیشتر میزبانان خانوادگی هستند و ممکن است گاهی اوقات حمام ها با دیگران حمام مشترک داشته باشند.

خوابگاه ها
هاستل نوعی از محل اقامت است که معمولاً برای افرادی با بودجه  موکت هتل مناسب تهیه می شود که در آن چندین مهمان در تخت های مختلف در یک مکان زندگی می خوابند. به طور موثر

 

https://www.revfine.com/hotel-industry/

تعداد بازدید از این مطلب: 13
بازدید : 13
علی
12:22
شنبه 5 تير 1400

سردبیران دایره المعارف بریتانیکا
دایره المعارف ویراستاران بریتانیکا، زمینه های موضوعی را که  خرید گیج ویکا  در آن دزد دانش را تحمیل می کنند، نظارت می کنند؟
تاریخچه مقاله را ببینید
عنوان جایگزین: استرس فله
فشار، در علوم فیزیکی، نیروی عمود بر واحد واحد یا تنش در یک نقطه در یک مایع محدود شده است. فشار بر روی یک طبقه توسط یک جعبه 42 پوند که پایین آن دارای مساحت 84 اینچ مربع است، برابر با نیرویی است که توسط ناحیه ای که تحت آن اعمال می شود، برابر است. به عنوان مثال، این نیم پوند در هر اینچ مربع است. وزن اتمسفر بر روی هر واحد سطح سطح زمین، فشار گیج فشار wika اتمسفر را کاهش می دهد، WHICA در سطح دریا حدود 15 پوند در هر اینچ مربع است. در واحدهای SI، خرید گیج ویکا   فشار در پاسکال اندازه گیری می شود؛ یک پاسکال برابر با یک نیوتن در هر متر مربع است. فشار اتمسفر نزدیک به 100،000 پاسکال است.

فشار.
فشار.
فشار اندازه گیری جیوه U شکل.
هانس Grobe.
نظارت روتین سطح فشار خون بخش مهمی از ارزیابی سلامت گیج فشار wika فرد است.خرید گیج ویکا   فشار خون اطلاعاتی در مورد میزان خون در گردش خون و در مورد بافت های قلب فراهم می کند و بنابراین شاخص مهمی از بیماری است.
بیشتر بخوانید در این موضوع
بیماری های انسانی: آسیب های تغییر فشار
آسیب های فیزیکی از تغییر فشار دو نوع کلی هستند: (1) آسیب انفجار و (2) اثرات تغییرات بسیار سریع در اتمسفر ...
فشار ناشی از نتایج گاز محدود شده از میانگین اثر دیواره های کانتینر توسط بمباران سریع و مستمر تعداد زیادی مولکول های گاز است. فشار مطلق یک گاز یا مایع فشار کل آن است که از جمله اثر فشار اتمسفر است. فشار مطلق صفر مربوط به فضای خالی یا خلاء کامل است.

قانون گاز ایده آل.
قانون گاز ایده آل.
با توجه به قانون گاز ایده آل، زمانی که یک گاز به حجم کوچکتر فشرده می شود، تعداد و سرعت برخورد های مولکولی افزایش می یابد، افزایش دما و فشار گاز.
Encyclopædia Britannica، Inc.
اندازه گیری فشار توسط سنسور های معمولی بر روی زمین، مانند یک خرید گیج ویکا   تایر، فشار بیش از اتمسفر را بیان می کند. بنابراین، یک اندازه گیری تایر ممکن است فشار 30 پوند (اینچ اینچ)، فشار سنج را نشان دهد. فشار مطلق توسط هوا در داخل تایر، از جمله فشار اتمسفر، 45 پوند در هر اینچ مربع است. فشار کمتر از اتمسفر فشار منفی منفی است که به خلاء جزئی مربوط می شود.


فشار هیدرواستاتیک استرس یا فشار است، به طور مساوی در تمام جهات گیج فشار wika در نقاط در یک مایع محدود (مایع یا گاز) اعمال می شود. این تنها استرس ممکن است در یک مایع در حالت استراحت باشد. اصل پاسکال را ببینید

انتشار آب در یک غشاء نیمه رسانایی
انتشار آب در یک غشاء نیمه رسانایی
(a) dofuses آب پایین شیب غلظت خود را از طرف 1 به طرف 2 یک ظرف خرید گیج ویکا   سفت و سخت برای رقیق کردن ماده ناامید کننده. (ب) شار خالص آب فشار هیدرواستاتیک را در سمت 2 افزایش می دهد، به طوری که آب را به سمت 1 متصل می کند.
Encyclopædia Britannica، Inc.
دریافت اشتراک Premium Britannica و دسترسی به محتوای منحصر به فرد را دریافت کنید.
اشتراک در حال حاضر
فشار لیتواستاتیک، استرس اعمال شده بر روی یک سنگ از سنگ خرید گیج ویکا توسط سنگ فراگیر، فشار در پوسته زمین تا حدودی مشابه با فشار هیدرواستاتیک در مایعات است. فشار لیتواستاتیک با عمق زیر سطح زمین افزایش می یابد.

 

https://www.britannica.com/science/pressure

تعداد بازدید از این مطلب: 15
بازدید : 15
علی
12:10
شنبه 5 تير 1400

سردرگمی، از دست دادن حافظه و هشدار تغییر یافته
مرور موضوع
این غیر معمول نیست که گاهی اوقات فراموش نکنید که کدام کلید گیج های ویکا   یا عینک های خود را قرار دهید، جایی که ماشین خود را پارک کرده اید، یا نام آشنایی. همانطور که سن دارید، ممکن است طول بکشد تا چیزها را به یاد داشته باشید. نه همه افراد سالخورده دارای تغییرات حافظه نیستند، اما آنها می توانند بخشی از پیری باشند. این نوع حافظه مشکل بیشتر از جدی تر است.

از دست دادن حافظه که به طور ناگهانی شروع می شود یا به طور قابل ملاحظه ای با توانایی شما در زندگی روزمره تداخل می کند، ممکن است به این معنی باشد که یک مشکل جدی تر وجود دارد.

زوال عقل کاهش آهسته در حافظه، توانایی حل مسئله، توانایی یادگیری و قضاوت است که ممکن است بیشگیج ویکا نمایندگی  از چند هفته تا چند ماه رخ دهد. بسیاری از شرایط بهداشتی می تواند باعث دمانس یا علائم مشابه زوال عقل شود. بیماری آلزایمر شایع ترین علت دمانس در افراد بالای 65 سال است.
دلیریم تغییر ناگهانی در چگونگی کار مغز فرد (وضعیت ذهنی) است گیج ویکا. دلیریم می تواند باعث سردرگمی شود، چرخه های خواب را تغییر دهد و باعث رفتار غیر معمول شود. دلیریم می تواند علل بسیاری از قبیل خروج از الکل یا مواد مخدر یا داروها یا توسعه یا بدتر شدن عفونت یا سایر مشکلات بهداشتی داشته باشد.
Amnesia از دست دادن حافظه است که ممکن است ناشی از آسیب سر، سکته مغزی، سوء مصرف مواد یا یک رویداد عاطفی شدید مانند مبارزه یا حادثه وسیله نقلیه موتوری باشد. بسته به علت، آمینزیا ممکن است موقت یا دائمی باشد.
سردرگمی یا کاهش هوشیاری ممکن است اولین علامت یک بیماری جدی باشد، به ویژه در افراد مسن. گیج ویکا نمایندگی مشکلات بهداشتی که می تواند باعث سردرگمی یا کاهش هشیاری شود عبارتند از:

عفونت، مانند عفونت ادراری، عفونت تنفسی یا سپسیس.
بیماری آلزایمر.
آسم یا COPD، که باعث کاهش میزان اکسیژن گیج ویکا نمایندگی یا افزایش میزان دی  گیج ویکا اکسید کربن در خون می شود.
مشکلات قلبی، مانند نارسایی قلبی، بیماری عروق کرونر یا ضربان قلب نامنظم (آریتمی)، که جریان خون را کاهش می دهد.
مشکلات دیابت.
نارسایی کلیه یا کبد، که باعث می شود سطوح بالای سموم در خون ایجاد شود.
سوء تغذیه و کمبود ویتامین ناشی از مشکلات بهداشتی، مانند فروش گیج ویکا اختلال مصرف الکل (سندرم Wernicke-Korsakoff).
مشکلات بهداشت روانی، مانند افسردگی یا اسکیزوفرنی.
مشکلات تیروئید، مانند کم کاری تیروئید، Myxedema coma، یا هیپرتیروئیدیسم.
الکل و بسیاری از داروهای تجویزی و غیر تجویزی می توانند باعث سردرگمی یا کاهش هشیاری شوند. این مشکلات ممکن است از:

مصرف بیش از حد دارو (بیش از حد) یا مصرف داروهایی که ممکن است با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بیش از حد مصرف داروها ممکن است بزرگترین علت از دست دادن حافظه یا سردرگمی در افراد مسن باشد.
تعاملات الکل و پزشکی. این یک مشکل است، به ویژه برای افراد مسن، که ممکن است چندین دارو را در همان زمان مصرف کنند.
سوء استفاده از یک دارو یا اختلال مصرف الکل.
مسمومیت مواد مخدر یا اثرات برداشت.
علل دیگر سردرگمی یا کاهش هشیاری می تواند شامل موارد زیر باشد:

آسیب سر
کاهش یا مسدود شدن جریان خون به مغز. این ممکن است در طی یک حمله ایسکمیک گذرا (TIA) یا سکته مغزی رخ دهد.
عفونت، مانند آبسه مغزی، انسفالیت، مننژیت یا سپسیس.
عفونت های منتقله جنسی مانند سیفلیس (اواخر مرحله) و ویروس نقص ایمنی بدن انسان (HIV).
اختلال تشنج (صرع).
تومورهای مغزی
شرایط محیطی که می تواند باعث تغییر در سطح آگاهی شود عبارتند از:

قرار گرفتن در معرض دمای سرد، منجر به هیپوترمی می شود.
قرار گرفتن در معرض درجه حرارت بالا، منجر به گرمایش.
بستری شدن این امر به ویژه در بزرگسالان سالمند تاثیر می گذارد، گیج ویکا زمانی که محیط و رویه های آنها تغییر می کنند.
اکسیژن در خون (هیپوکسی) از ارتفاع بالا کاهش یافته است.
قرار گرفتن در معرض سموم (سموم)، مانند مونوکسید کربن. گیج ویکا
بسیاری از علائم دیگر وجود دارد، مانند تب، درد قفسه سینه، یا ناتوانی در راه رفتن یا ایستادن. مهم است که به دنبال آن باشید و به پزشک خود در مورد علائم دیگری که تجربه می کنید را تجربه کنید، زمانی که سردرگمی یا کاهش هشیاری رخ می دهد، به پزشک  گیج ویکا مراجعه کنید. این می تواند به پزشک شما کمک کند علت علائم شما را تعیین کند.

کاهش هوشیاری ممکن است گیج ویکا به از دست دادن آگاهی پیشرفت کند. فردی که آگاهی را از دست می دهدگیج ویکا بیدار نیست و از محیط اطرافش آگاه نیست. خستگی (Syncope) یک شکل از ناخودآگاه کوتاه است. کما حالت عمیق و طولانی ناخودآگاه است.

علائم خود را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید که آیا و زمانی که باید یک دکتر را ببینید.

علائم خود را بررسی کنید
در حال حاضر از: 26 فوریه 2020

نویسنده: کارکنان سلامت

بررسی پزشکی: ویلیام H. Blahd Jr. MD، FaceP - پزشکی گیج های ویکا   اضطراری و گیج ویکا Kathleen Romito MD - پزشکی خانواده و E. Gregory Thompson MD - پزشکی داخلی و آدام Husney MD - پزشکی خانواده 

برای یادگیری در مورد HeezeWise اینجا کلیک کنید
این اطلاعات مشاوره دکتر را جایگزین نمی کند. سلامت، گنجانده شده، هر گونه ضمانت یا مسئولیت برای استفاده شما از این اطلاعات را رد می کند. استفاده شما از این اطلاعات به این معنی است که شما با شرایط استفاده موافقت می کنید. یاد بگیرید چگونه محتوای ما را توسعه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد HeezeWise، به HeezeWise.org مراجعه کنید.

© 1995-2021 HeezeWise

تعداد بازدید از این مطلب: 9
بازدید : 9
علی
12:1
شنبه 5 تير 1400

Dash (-) علامت گذاری نقطه گذاری مورد استفاده برای تنظیم یک کلمه گیج روغنی فشار پایین  یا عبارت پس از یک بند مستقل یا یک یادداشت پرانتز (کلمات، عبارات، یا مقررات که حکم را قطع می کند) استفاده می شود. داش (-) را با خطوط (-) اشتباه نکنید: خط تیره طولانی تر است. به عنوان William Strunk Jr. و E.B. سفید در "عناصر سبک" توضیح داد:

"یک خط تیره یک علامت جدایی قوی تر از کاما است، کمتر رسمی از کولون، و آرام تر از پرانتز است."
در واقع دو نوع خط تیره وجود دارد، هر کدام با استفاده های مختلف: Dash-em - همچنین "Dash طولانی" نامیده می شود، طبق دیکشنری های Oxford Online-and The Dash، که نام دیگری ندارد، اما بین خط های خطی قرار دارد داش از لحاظ طول. EN Dash به این دلیل است که تقریبا برابر عرض معادل حروف بزرگ نیست و Dash تقریبا عرض عرض بزرگ M است.

ریشه
Merriam-Webster می گوید کلمه Dash از کلمه انگلیسی میانی گیج روغنی فشار پایین  Dasshen می آید، که احتمالا از DaShier اصطلاح فرانسه میانه حاصل می شود، به این معنی "به جلو حرکت می کند". یک تعریف فعلی از کلمه Dash "برای شکستن" است که به خوبی توصیف آنچه که یک خط تیره در نحو انجام می دهد.

دیکشنری آنلاین Etymology می گوید: "خط افقی" Dash-A به عنوان علامت گذاری نقطه گذاری استفاده می شود "-First در نوشتن و چاپ در 1550s ظاهر شد. تا اواخر دهه 1800، داش در برخی از نقش های بسیار خاص گرفته بود. به گفته توماس مکلار، در کتاب 1885 خود، "چاپگر آمریکایی: یک راهنمای تایپوگرافی":

"Dash ... اغلب به طور خاص به عنوان یک جایگزین قیمت گیج فشار روغن  برای کاما و یا برای گیج روغنی فشار پایین  کولون استفاده می شود، مورد استفاده قرار می گیرد و به ویژه در نوشتن راپسودیکی قابل استفاده است، جایی که جملات متوقف شده اغلب رخ می دهد."
 Mackellar اشاره کرد چندین استفاده خاص برای داش، از جمله:

نشانه تکرار در کاتالوگ کالاها، جایی که به معنی دیتو است.
در کاتالوگ کتاب ها، جایی که آن را به جای تکرار نام نویسنده استفاده می شود.
به عنوان یک پایه برای کلمات به و تا، به عنوان در Chap. XVI 13-17.
آخرین استفاده امروز، یک DASH، که نشان دهنده دامنه است.

en dash
اگر چه مطبوعات Association از EN Dash استفاده نمی کنند، سرویس مطبوعاتی قیمت گیج فشار روغن راحتی توصیف می کند که چگونه سبک های دیگر از خطاهای کوتاه استفاده می کنند. برخی از سبک های دیگر برای en fles برای نشان دادن محدوده تاریخ، زمان، یا شماره های صفحه یا با برخی از اصلاح کننده های ترکیبی، تماس می گیرند. مثلا:

او از 9 تا 5 کار کرد.
او از 8 صبح تا 5 ساعت کار می کند.
جشنواره 15 تا 31 مارس برگزار خواهد شد.
برای تکالیف شما، صفحات 49-64 را بخوانید.
برای ایجاد یک صفحه کلید با استفاده از یک صفحه کلید بر روی یک سیستم مبتنی بر ویندوز، کلید Alt را پایین نگه دارید و به طور همزمان 0150 را به طور همزمان تایپ کنید. برای ایجاد این علامت نقطه گذاری بر روی یک سیستم مبتنی بر مکینتاش کلید گزینه را نگه دارید و کلید منهای [-] را فشار دهید. انجمن روانشناسی آمریکایی یادآور می شود که شما قیمت گیج فشار روغن از EN Dash استفاده می کنید:

اقلام وزن مساوی (آزمون مجدد، زن و مرد، پرواز شیکاگو-لندن).
محدوده صفحه (در مراجع "،" مجله روانشناسی کاربردی، 86، 718-729 ").
انواع دیگر محدوده (16-30 کیلوهرتز).
آنجلا گیبسون، نوشتن برای مرکز سبک MLA، فرق گیج روغنی و خشک  یک منبع نوشتاری برای انجمن زبان مدرن، می گوید که این سازمان هنگامی که یک ترکیب واحد یکپارچه یک اسم مناسب است، به عنوان در:

شهر انقلاب پیش صنعتی.
او یادآور می شود که MLA همچنین زمانی که یک ترکیب در موقعیت پیش فرض شامل یک اسم مناسب می شود، می خواهد

جمعیت Beyoncé Knowles وسواس بود.
داش ام
AP، که از خطوط EM استفاده می کند، توضیح می دهد که این علائم نقطه گذاری استفاده می شود:

برای تغییر یک تغییر ناگهانی
برای تنظیم یک سری در یک عبارت.
قبل از ارجاع به نویسنده یا آهنگساز در برخی از فرمت ها.
پس از datelines
برای شروع لیست ها
سبک AP برای یک فضای در هر دو طرف از یک داش EM تماس می گیرد، اما بسیاری از سبک های دیگر، از جمله MLA و APA، فضاهای را حذف می کنند. در یک سیستم مبتنی بر ویندوز، شما می توانید با نگه داشتن کلید ALT و تایپ کردن 0151، می توانید یک تکه EM را بر روی یک صفحه کلید ایجاد کنید. برای ایجاد SMASH EM در یک سیستم مبتنی بر مکینتاش، کلید های Shift و Option را نگه دارید و کلید منهای [-] را فشار دهید، یادداشت TechWalla، اضافه کردن آن را به طور متناوب، شما می توانید فرق گیج روغنی و خشک  کلید خط را دو بار فشار دهید و فضا را فشار دهید.

دو روش اساسی برای استفاده از یک داش EM در یک جمله وجود دارد:

پس از یک بند مستقل: نویسنده Saul در زیر، در "پاریس من"، نمونه ای از استفاده از یک Dash EM را پس از یک بند مستقل ارائه می دهد:

ساموئل باتلر، گفت: "زندگی، گفت:" زندگی، مانند دادن یک کنسرت بر روی ویولون در حالی که یادگیری به بازی ابزار - که، دوستان، حکمت واقعی است. "
برای تنظیم کلمات و عبارات: نویسندگان به طور موثری از ترس های EM استفاده می کنند تا تفکر پرانتز و یا سخنرانی را به یک جمله، به عنوان این نقل قول نشان می دهد:

"فولاد مس لینکلن Cents-Pale-Pale-Pale-Coaled برای یک سال فرق گیج روغنی و خشک  در زمان جنگ در اولین برداشت های من از پول."
-John Updike، "احساس تغییر"، نیویورکر، آوریل 26، 1999
افکار در مورد خط تیره
برای یک علامت نقطه گذاری کوچک، خط تیره، سطح غیرمعمول بحث را در میان نویسندگان، گرامرین و کارشناسان نشانه گذاری کرده است. Ernest Gowers در "کلمات ساده ساده"، یک سبک، دستور زبان و راهنمای مرجع نقطه گذاری می گوید: "داش اغراق آمیز است." "این نویسنده را وسوسه می کند تا از آن به عنوان یک نشانه گذاری-خدمتکار استفاده کند

 

https://www.thoughtco.com/what-is-a-dash-in-punctuation-1690416

تعداد بازدید از این مطلب: 12
بازدید : 12
علی
11:17
شنبه 5 تير 1400

یک خط تیره یک خط افقی کوچک است که در وسط یک خط متن شناور می شود  گیج روغنی (نه در پایین: این یک زیرین است). این طولانی تر از یک خط بود و معمولا برای نشان دادن محدوده یا محدوده یا مکث استفاده می شود. خطوط برای جدا کردن گروه های کلمات استفاده می شود، نه جدا کردن بخش هایی از کلمات مانند یک خطی. سه سه فرم از خطوط وجود دارد: EM، EN، و دو خط.

شایع ترین انواع خط تیره ها، EN Dash (-) و EM Dash (-) هستند. یک راه خوب برای به یاد آوردن تفاوت بین تفاوت طول طول طول طول طول طول M. این خط تیره نه تنها طول دارد؛ آنها همچنین در یک جمله عمل می کنند.

در اینجا یک نکته است: آیا می خواهید مطمئن شوید که شما نوشتن همیشه به نظر می رسد عالی است؟ گرامر می تواند شما را از اشتباهات، اشتباهات دستوری و نشانه گذاری، و سایر مسائل نوشتن در تمام وب سایت های مورد علاقه خود را نجات دهد.
نماد مقاله
نوشتن شما، در بهترین حالت
بهترین نویسنده در دفتر باشید.
ام داس
EM Dashes صرفه جویی در روز چه نشانه های دیگر خواهد بود ناخوشایند. به عنوان مثال، خطوط EM می توانند در انتهای یک جمله یا زمانی که چندین کامپوزیت در یک عبارت پرطرفدار ظاهر شوند، پرانتز را جایگزین کنند.

پس از تقسیم دوم از تردید، دومین باسن دوم برای توپ (و یا، به جای آن، برای آن محدود شد).
پس از تقسیم دوم از تردید، دومین Baseman برای توپ برگردد، و نه، به جای آن، برای آن محدود می شود.
کولون ها یک نویسنده را قادر می سازد گیج روغنی تا یک گیج گاز 22   بند را معرفی کنند که تقویت هر آنچه پیش از کولون آمد. آنها رسمی تر از داس هستند. HowLever، EM Dashes بیشتر مستقل از کولون هستند. هنگامی که شما می خواهید احساسات قوی را در نوشتن خود ایجاد گیج روغنی کنید یا یک تن گاه به گاه تر ایجاد کنید، از خطوط EM استفاده کنید. مقایسه Thess Sindens:

او از دو چیز می ترسد: عنکبوت و ارشد ارشد.
او از دو چیز - عنکبوت و ارشد ارشد می ترسد.
نویسندگان و رونوشت ها نامه های ناشناخته، سانسور شده و یا عمدا حذف شده با خطوط EM را جایگزین می کنند. در موارد Thess، EM Dasses در جفت یا سه نفری ظاهر می شود.

یک کارمند سابق شرکت متهم، --- ارائه یک بیانیه از رکورد.
"H-- همگی یکسان هستند. آنها هر کجا که شما بروید، مشکل ایجاد کنید."
کشیده شده به کشوی Dresser یک کتیبه محو شده بود: "ساخته شده برای کریستینا، توسط ملوان De-Ted شما".

en dashes
به یاد بیاورید که EN Dashes کمی کوتاهتر از زمان است. EN Dashes گیج روغنی ممکن است شبیه به افسردگی EM باشد، اما آنها به شیوه ای بسیار متفاوت عمل می کنند.

با استفاده از EN Dash برای نشان دادن فاصله های زمان یا محدوده اعداد
Dash اغلب برای نشان دادن فاصله های زمان یا محدوده اعداد استفاده می شود. گیج روغنی فشار بالا در این CTEXT، داش باید به معنای "به" یا "از طریق" تفسیر شود. مثالهای زیر را در نظر بگیرید:

معلم صفحات 101-181 را برای مواد خواندن امشب اختصاص داد.
پنجره برنامه ریزی شده برای نصب کابل 1: 00-3: 00pm است.
سال مالی 2015-2016 سال مالی سودآور بود.
با استفاده از en dash برای نشان دادن یک اتصال
EN Dash همچنین ممکن است برای نشان دادن ارتباط بین دو کلمه استفاده گیج روغنی شود. هنگامی که شما نیاز به اتصال اصطلاحات که در حال حاضر در حال تغییر است و یا زمانی که شما از یک عبارت دو کلمه به عنوان یک اصلاح کننده استفاده می کنید، استفاده کنید. هنگامی که داش به این ترتیب استفاده می شود، این یک الگوریتم ترکیب را ایجاد می کند. مثالهای زیر را ببینید:

استدلال Pro-Choice-Pro-Life همیشه گرم است.
نویسنده برنده جایزه نوبل امشب از کتاب خود در کتابخانه خواند.

 

https://www.grammarly.com/blog/dash/

تعداد بازدید از این مطلب: 11
بازدید : 11
علی
10:57
شنبه 5 تير 1400

فرش طرح دار در اتاق نشیمن
فرش نوعی کفپوش است که از الیاف بافته شده ساخته می شود موکت اداری خارجی ، در سبک ها ، الگوها و رنگ های متنوعی وجود دارد. فرش به دلیل سطح بالشتی که دارد ، صدا را جذب می کند ، گرمای بیشتری می بخشد و سطح غیر لغزشی را به شما ارائه می دهد. فرش نه تنها یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات کفپوش است ، بلکه اکثر آنها با درمان های استاتیک ، لک و مقاوم در برابر خاک تحت درمان قرار می گیرند و باعث تمیز کردن و نگهداری آنها بسیار ساده می شود.

فرش طرح خاکستری در یک اتاق نشیمن
فرش به هر حال ساخته شده است؟
فرش از الیاف نایلون ، پلی استر ، الفین یا پشم بافته شده ساخته شده است. برای اطمینان از فرش با دوام و با کیفیت ، تعداد پیچش بیشتری از الیاف و حجم چگالی بیشتری از دسته ها را در نظر بگیرید.

هر یک از این الیاف مزایای فردی دارند.
انتخاب فیبر به آنچه در فضای خود می خواهید بدست آورید بستگی دارد.
انواع مختلف الیاف فرش کدامند؟
الیاف فرش چهار نوع است: نایلون ، پلی استر ، الفین و پشم. برای انتخاب الیاف فرش کامل ، می خواهید عملکرد هر اتاق و نحوه زندگی در آن را در نظر بگیرید.

نایلون با دوام ترین و مقاوم در برابر لکه های الیاف فرش است و برای خانه های دارای حیوانات خانگی و کودکان ایده آل است. نایلون برای مناطق پرترافیک مانند راهروها و پله ها مناسب است.
پلی استر ظاهر و احساسی لوکس ارائه می دهد و برای اتاق هایی خرید موکت اداری که میزان عادی از ترافیک را دارند ، ایده آل است.
الفین مقاومت زیادی در برابر لک و رطوبت دارد و برای استفاده تجاری توصیه می شود.
پشم به خوبی ساخته شده ، دارای کیفیت مقاومت طبیعی در برابر خاک است و برای مدت زمان طولانی عالی به نظر می رسد. اگر ظاهر مهم است ، توجه داشته باشید که پشم به دلیل زیبایی آن مورد پسند است!
فرش بژ با یک کاناپه سبز
مزایای فرش چیست؟
فرش لطافت و زیبایی شگفت انگیزی را به یک اتاق می بخشد.
طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها برای انتخاب وجود دارد.
فرش از الیاف متنوعی ساخته شده است که هر کدام کیفیت های مختلفی را برای فضای شما مناسب ارائه می دهند.
فرش رنگ روشن در اتاق خواب اصلی

اگر به فکر فرش هستید ، مارک های زیبای فرش ما را مرور کنید ، یا اگر فرش های شما نیاز به نظافت دارند ، بهترین نکات مربوط به مراقبت از کف فرش را بیاموزید.

تصویر فرم وبلاگ
رویاهای کفپوش خود را تجسم کنید
آیا می خواهید پیش نمایشی از ظاهر کفهای جدید در خانه خود داشته باشید؟ تجسم اتاق ما ، My Floor Style را امتحان کنید. عکسی از اتاق خود بارگذاری کنید ، تنظیمات برگزیده سبک خود را انتخاب کنید و به هر سبک مختلف کفپوش یک نگاه مجازی پیدا کنید. با My Floor Style هیچ تعجب آور نیست. فقط کفهای زیبا و جدید.

نام کوچک
نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کد پستی / پستی

مقالات مرتبط
چرا کف فرش سیاه انتخاب کنید؟
بهترین کفپوش دوستانه سگ چیست؟
آینده: شماره تابستان 2021 طراحی در خانه
شاه ماهی در مقابل الگوهای کف شورون
اکنون محبوب است
دسته های دیگر
نظافت و نظافت کف
اخبار و فناوری
روند و الهام طراحی
این را به اشتراک بگذارید
پست الکترونیکی Pinterest Facebook Twitter LinkedIn
امروز پروژه خود را با ایالات متحده بحث کنید
با فروشگاه محلی Flooring America خود تماس بگیرید


در حال حاضر آغاز شده است
برای اتاق اندازه گیری رایگان برنامه ریزی کنید
برای تأمین مالی اقدام کنید
الهام بگیرید - مجله طراحی
وبلاگ روند طراحی ما را بخوانید
یک سوال از کفپوش بپرسید
به گروه پست الکترونیکی ما بپیوندید
نظرات مشتری را بخوانید
سبک طراحی من را پیدا کنید
س FAالات متداول کفپوش
برنامه ریز پروژه
تجسم اتاق
مارک های کف ما
مارک های کفپوش سخت
مارک های کفپوش فرش
مارک های کفپوش لمینت
مارک های کف کاشی
مارک های کفپوش وینیل
اطلاعات ضمانت
تضمین اطمینان نهایی
سیستم انتخاب 5 ستاره
ضمانت محصولات را مقایسه کنید
راهنمای مراقبت و ضمانت فرش
راهنمای مراقبت و ضمانت سطح سخت
انتخاب و مراقبت از محصول
راهنمای انتخاب طبقات جدید
مراقبت و نگهداری از کف
راهنماهای نصب کف
فرش
کفپوش چوب سخت
کفپوش لوکس وینیل
کفپوش کاشی
کف پوش لمینیت

 

https://www.flooringamerica.com/blog/everything-you-need-to-know-about-carpet-material

 
تعداد بازدید از این مطلب: 18
بازدید : 18
علی
13:42
چهار شنبه 2 تير 1400

مبدل های حرارتی
مبدلهای حرارتی در قلب همه نیروگاههای فرآیندی برای گرم کردن ، خنک کردن پلیت GEA ، پاستوریزاسیون یا گرم کردن UHT قرار دارند. GEA در سطح بین المللی به عنوان متخصص فن آوری فرآیند بهینه شده از نظر فنی و اقتصادی و یک شریک مناسب برای سیستم های مبدل حرارتی کارآمد برای درمان نوشیدنی ها تاسیس شده است.

مبدل های حرارتی
بررسی اجمالی
محصولات
محصولات خدماتی
با ما تماس بگیرید
قیمت دریافت کنید
ما از چالش مشتریان خود برای کارخانه های تولید اقتصادی و سودآور استقبال می کنیم. در پاسخ ، GEA محصولی با مزیت رقابتی برای تأمین تقاضای مشتری برای کیفیت محصول ارائه می دهد.

برخی از کاربردهای معمول مبدلهای حرارتی GEA در صنایع آبجوسازی و آشامیدنی عبارتند از: خنک سازی / گرمایش مخمر ، خنک سازی مخمر ، پاستوریزاسیون شراب گازدار و آب معدنی ، پاستوریزاسیون فلاش آبجو و مخمر ، گرم کردن و خنک سازی شراب.

تمام مبدلهای حرارتی ما از شرایط سخت مندرج در دستورالعمل تجهیزات فشار 97/23 / EC برخوردار هستند.

محصولات
جستجو کردن


نمایش 1 از 1

مبدلهای حرارتی لوله ای VARITUBE
مبدلهای حرارتی لوله ای VARITUBE
مبدل حرارتی لوله ای VARITUBE® به طور خاص برای عملیات حرارتی قیمت پلیت GEA محصولات با گرانروی کم تا بالا و همچنین محصولات حاوی ذرات ، خمیر کاغذ و الیاف طراحی شده است.

محصولات را فیلتر کنید

نزدیک
جستجو کردن


تنظیم مجدد فیلترها
درخواست دادن
محصولات خدماتی
خدمات مالی
آغاز شده
خدمات مالی
از سرمایه گذاری اولیه اجتناب کنید و سرمایه را حفظ کنید. خدمات مالی GEA شرایط جالبی را برای اجاره تجهیزات جدید GEA به شما ارائه می دهد. هزینه با گذشت زمان در حالی که از دستگاه استفاده می شود ، رخ می دهد.

GEA Advance Service Platform آن را نگه دارید
در حال اجرا
بستر های نرم افزاری خدمات پیشرفته GEA
پلت فرم مستقل از تأمین کننده ما به شما امکان دسترسی روزمره 24/7/365 به خدمات پیشرفته مانند تعمیر و نگهداری از راه دور ، تجزیه و تحلیل داده ها و تجارت الکترونیکی جامع را می دهد و ادغام یکپارچه تمام تعاملات با تأمین کنندگان در یک بستر مشترک را امکان پذیر می کند.

GEA از راه دور پشتیبانی از آن را حفظ کنید
در حال اجرا
پشتیبانی از راه دور GEA
پشتیبانی ویدیویی برای ارائه کمک از راه دور در زمان واقعی طراحی شده است.

GEA SAFEXPERT® آن را حفظ کنید
در حال اجرا
GEA SAFEXPERT
ایمنی غذا و کیفیت محصول برای تجارت شما اساسی است. با خدمات SAFEXPERT® از GEA مطمئن شوید که با این چالش روبرو شده اید و از نام تجاری خود محافظت می کنید.

درباره خدمات GEA اطلاعات کسب کنید
بینش های GEA
داستان
شیرآلات و اجزای بهداشتی برای لذتهای عالی
داستان
کارخانه GEA آینده در لهستان در حال شکل گیری است components
23
جون
وب سایت
بهبود کارایی در گیاهان خشک کن با اسپری - 09:00 صبح CET / 03:00 صبح جلسه EST
بیشتر ببین
در تماس باشیم!
با ثبت نام در اخبار GEA با نوآوری ها و داستان های GEA در ارتباط باشید.

ثبت نام
با ما تماس بگیرید
ما اینجاییم تا کمک کنیم! فقط با چند جزئیات ما می توانیم به پرسش شما پاسخ دهیم.

با ما تماس بگیرید
GEA یکی از بزرگترین تأمین کنندگان سیستم های غذا ، نوشیدنی و داروسازی در جهان است. گروه بین المللی فناوری صنعتی در زمینه ماشین آلات و کارخانه ها و همچنین فناوری فرآیند پیشرفته ، اجزا و خدمات جامع تخصص دارد. این گروه با بیش از 18000 کارمند در سال مالی 2020 بیش از 4.6 میلیارد یورو درآمد کسب کرده است. تمرکز اصلی بر افزایش مداوم پایداری و کارایی فرآیندهای تولید مشتریان است. گیاهان ، فرآیندها و اجزای GEA به دستیابی به کاهش قابل توجهی در انتشار کربن ، استفاده از پلاستیک و ضایعات مواد غذایی در تولید در سراسر جهان کمک می کنند. به این ترتیب ، GEA سهم تعیین کننده ای در جهت آینده ای پایدار دارد ، کاملاً منطبق با فلسفه شرکت خود "مهندسی برای یک جهان بهتر".

GEA در MDAX آلمان و شاخص STOXX® Europe 600 ذکر شده مبدل حرارتی GEA  است و همچنین در میان شرکتهای تشکیل دهنده شاخص پایداری جهانی DAX 50 ESG و MSCI است.

محصولات و خدمات
نوشیدنی
شیمیایی
لبنیات
دامداری
محیط
غذا
مراقبت در منزل و شخصی
دریایی
نفت و گاز و انرژی
دارو و مراقبت های بهداشتی
تبرید و گرمایش
لینک های سریع
جستجوی اسناد
رویدادها و وبینارها
ورود به سیستم فروشنده Farm Technologies
فروشگاه کالاهای GEA
فیلم های GEA
درباره GEA
شرکت

تعداد بازدید از این مطلب: 36
بازدید : 36
علی
12:28
چهار شنبه 2 تير 1400

تأمین آب
تصفیه آب آشامیدنی
تصفیه فاضلاب
تصفیه / تصفیه آب خاکستری و سیاه
مهندسی ماشین و کارخانه
خنک کننده ، روغن و دوز
خدمات ساختمان
سیستم های گرمایشی بزرگ ، کنترل آب و هوا
مهندسی ایمنی
سیستم های حفاظت از شبکه و آتش خاموش
کمپرسور
کاهش فشار و زهکشی
تامین سوخت
امکانات حمل و نقل و مخزن
سیستم های شلیک
کنترل مشعل روغن و گاز
کروماتوگرافی گازی
تنظیم مخلوط گاز
ابزار آنالیز خون
کنترل فرایندهای تمیز کردن
نحوه تعویض شیرهای برقی
برای عملکرد کنترل صحیح و دقیق ، شیر کمپرسور فریونی باید با توجه به کاربرد خاص موجود ، پیکربندی و انتخاب شوند. مهمترین پارامترهای انتخاب شیر کنترل برقی مقدار Kv (در متر مکعب در ساعت داده شده) و دامنه فشار برنامه است.

هرچه روزنه سوپاپ کمتر باشد یا سیم پیچ قوی تر باشد ، فشار شیر می تواند خاموش شود. بر اساس مقدار Kv محاسبه شده و دامنه فشار برنامه برنامه ریزی شده ، می توان یک نوع شیر مناسب و دهانه مورد نیاز آن را تعیین کرد.

شیر برقی NAMUR چیست؟
NAMUR مخفف انجمن کاربران فناوری اتوماسیون در صنایع فرآیندی است که به عنوان استاندارد فناوری شیر خودکار عمل می کند. رابط های استاندارد برای نصب محرک مفید هستند زیرا به کاهش تولید و نصب شیر برقی کمک می کنند. بورکرت انتخاب گسترده ای از شیرهای برقی NAMUR را برای خرید در دسترس دارد. امروز برای مرور طیف وسیعی از شیرهای برقی از وب سایت ما دیدن کنید.

شیر برقی را از کجا بخریم
شیرآلات Bürkert را تقریباً در هر صنعتی می توان یافت. از ربات های جوشکاری گرفته تا کارخانه های آب ، از حذف گرد و غبار در معدنکاری تا کنترل فشار کابین در هواپیما - همه چیز با شیرهای ما به عنوان یک جز reliable قابل اعتماد در سیستم شما امکان پذیر است. چه به یک شیر ، بلوک شیر یا راه حل های سفارشی نیاز داشته باشید ، قیمت شیر روتولاک کل خط تولید ما جهت اطمینان از کنترل کنترل مایعات و گازها است.

محصولات ما برای ارائه طراحی شده اند:

انعطاف پذیری بالا به دلیل طراحی مدولار
انتخاب متنوع مواد
قابلیت اطمینان بالا و عمر طولانی
تأثیر محیطی کم
امروز شیرهای برقی با کیفیت بالا را در فروشگاه الکترونیکی Burkert خریداری کنید. یا ، برای کسب اطلاعات بیشتر ، لطفاً با ما با شماره تلفن +44 1285 648 720 ، ایمیل sales.uk@burkert.com تماس بگیرید یا فرم تماس با ما را پر کنید.

محتوا
محبوب ترین شیرهای برقی Bürkert
همه شیرهای برقی برابر نیستند. بله ، ما به طور منظم شیر روتولاک نوآورانه را در Bürkert تولید می کنیم - این همان کاری است که ما انجام می دهیم! با این حال ، اغلب آنچه مورد نیاز است یک اسب کار خشن و قابل اعتماد از یک شیر برقی است که می توانید اطمینان داشته باشید که در طول یک چرخه زندگی طولانی و مشخص کار را به طور مکرر انجام می دهد. سه شیر برقی Bürkert نمونه بارز قابلیت اطمینان هستند.


بورکرت - آرم
دفتر مرکزی
Burkert UK Limited
مرکز کنترل مایعات
1 پایان پل
سیرنستر
GL7 1QY
تلفن +44 1285 64 87 20
نمابر +44 1285 64 87 21
پست الکترونیکی sales.uk@burkert.com
دریافت جهات 

تعداد بازدید از این مطلب: 11
بازدید : 11
علی
11:56
چهار شنبه 2 تير 1400

شیر برقی چیست و چگونه کار می کند؟
بورکرت بعنوان یک تولید کننده پیشرو شیر برقی ، اطلاعات بیشتری  قیمت شیر برقی کستل در مورد چگونگی عملکرد شیر برقی دارد. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تا به برخی از سوالات متداول در مورد عملکرد شیرهای برقی ، کاربردهای معمول شیر برقی و نحوه تعویض شیرهای برقی پاسخ دهیم.


چاپ

اشتراک گذاری

شیر برقی چیست؟
تعریف شیر برقی یک شیر الکترو مکانیکی است که معمولاً برای کنترل جریان مایع یا گاز استفاده می شود. انواع شیر برقی وجود دارد ، اما انواع اصلی یا به صورت آزمایشی عمل می کنند یا مستقیم عمل می کنند. دریچه های خلبان ، که بیشترین استفاده را دارند ، از فشار خط سیستم برای باز و بسته شدن دهانه اصلی در بدنه دریچه استفاده می کنند.

در حالی که دریچه های برقی مستقیم عمل می کنند روزنه اصلی شیر خرید شیر برقی کستل  را که تنها مسیر جریان شیر است ، مستقیماً باز یا بسته می کنند. آنها در سیستم های نیاز به ظرفیت جریان کم یا برنامه هایی با دیفرانسیل فشار کم از طریق روزنه دریچه استفاده می شوند.

شیرهای برقی چگونه کار می کنند
نحوه عملکرد شیر برقی از طریق کنترل جریان مایعات یا گازها در یک حالت مثبت ، کاملاً بسته یا کاملاً باز است. آنها اغلب برای تعویض شیرآلات دستی یا برای کنترل از راه دور استفاده می شوند. عملکرد شیر برقی شامل باز یا بسته شدن روزنه در بدنه دریچه است که جریان از طریق شیر را اجازه می دهد یا از آن جلوگیری می کند. یک پیستون با بالا بردن یا پایین آوردن درون یک لوله آستین ، با انرژی دادن به سیم پیچ ، دهانه را باز یا بسته می کند.

شیرهای برقی از یک سیم پیچ ، پیستون و مجموعه آستین تشکیل شده اند. در شیرهای بسته معمول ، یک فنر برگشتی پیستون پیستون را در مقابل روزنه نگه می دارد و از جریان جلوگیری می کند. هنگامی که سیم پیچ برقی فعال شد ، میدان مغناطیسی حاصل از آن پیستون را بالا برده و جریان را امکان پذیر می کند. هنگامی که سیم پیچ برقی در یک سوپاپ معمول باز می شود ، پیستون از روزنه مهر و موم می کند ، که به نوبه خود از جریان جلوگیری می کند.

چرا از شیر برقی استفاده می شود؟
در بیشتر برنامه های کنترل جریان ، برای کنترل مایعات در سیستم لازم است جریان را در مدار شروع یا متوقف کنید. برای این منظور معمولاً از شیر برقی با کار الکترونیکی استفاده می شود. با فعال شدن شیر برقی شیر برقی کستل می توان شیرهای برقی را در مکان های از راه دور قرار داد و به راحتی توسط سوئیچ های الکتریکی ساده کنترل شد.

شیرهای برقی بیشترین عناصر کنترلی را در سیالات استفاده می کنند. آنها معمولاً برای خاموش کردن ، آزاد کردن ، دوز ، توزیع یا مخلوط مایعات استفاده می شوند. به همین دلیل ، آنها در بسیاری از مناطق کاربرد یافت می شوند. سلونوئیدها به طور کلی سوئیچینگ سریع و ایمن ، عمر طولانی ، قابلیت اطمینان بالا ، قدرت کنترل کم و طراحی جمع و جور را ارائه می دهند.

شیر برقی در کجا استفاده می شود؟
برنامه های شیر برقی شامل طیف گسترده ای از تنظیمات صنعتی ، از جمله کنترل عمومی خاموش ، حلقه های کنترل نیروگاه ، سیستم های کنترل فرآیند و برنامه های مختلف تولید کننده تجهیزات اصلی است که به چند مورد اشاره می شود.

شیرهای برقی را می توان در بخشهای مختلف یافت ، از جمله:

تعداد بازدید از این مطلب: 11
بازدید : 11
علی
11:43
چهار شنبه 2 تير 1400

دستگاه خشک کن لوله بخار از نیروگاه های انتقال انرژی با ضریب بالا است. درایر لوله ای  خشک کردن به طور غیر مستقیم توسط بخار از طریق لوله های انتقال حرارت انجام می شود ، که امکان خشک شدن مداوم با حجم زیاد را فراهم می کند.
ساخت و ساز
خشک کن لوله بخار یک محفظه گرمایش غیر مستقیم است که حاوی لوله های انتقال حرارت بی شماری است. از طریق اتصال دوار ، منبع انرژی (بخار) به منیفولد منتقل می شود ، سپس به لوله های انتقال حرارت زیادی در داخل بدن استوانه چرخان (محفظه) منتقل می شود. جسم خشک کننده توسط نوار نقاله از نوع پیچ به بدنه وارد می شود و با لمس سطوح لوله بخار گرم می شود. بخار تولید شده از جسم خشک کننده در خارج توسط گاز حامل خسته می شود.
خشک شدن توسط دمای بخار (فشار) و مدت زمان داخل بدن کنترل می شود. نقاشی سشمفهومی مدل مفهومی
حجم زیاد ، خشک کردن مداوم امکان پذیر است
ساخت ساده برای خشک کردن مداوم و با حجم زیاد مناسب است.
عملکرد آسان و نگهداری
با تغییر دمای بخار و مدت زمان خشک شدن در داخل محفظه ، مشخصات مواد (حجم ، رطوبت) را می توان تنظیم کرد.
راندمان حرارت بالا
بازده حرارت بالا در مقایسه با سایر نوع خشک کن ها.
سیستم فرآیند گاز اگزوز جمع و جور
گرمایش غیرمستقیم به حداقل گاز حامل نیاز دارد ، در نتیجه به سیستم تصفیه گازهای خروجی کوچک نیاز دارد.
همکاری فناوری خشک کردن با فناوری فرز
خشک کردن مناسب اغلب برای موادی مانند زغال سنگ کور درایر و فرآیند فرز آن مورد نیاز است. UMC دانش و تجربیات فراوانی را در مورد آسیاب عمودی و فرآیند آن جمع کرده است ، که UMC را قادر می سازد یک پیشنهاد مطلوب از برنامه های خشک کردن تا فرز را ارائه دهد.
تست خشک کردن در یک آزمایشگاه
به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف خشک کردن ، UMC یک طرح آزمایشی در کارخانه ساخته است. این آزمایشگاه با دیگ بخار ، تاسیسات تصفیه گازهای خروجی و سایر تجهیزات همراه است که نتایج آزمایش را برای انعکاس نزدیک به روند خشک کردن واقعی امکان پذیر می کند. مشخصات
بهینه سازی خشک کردن به آزمایش فرآیند فرز
UMC دارای یک واحد آزمایش آسیاب عمودی در نزدیکی آزمایشگاه STD است که آزمایش را برای یافتن نتایج ترکیبی خشک کردن و فرز در یک آزمایش سازگار امکان پذیر می کند. به عنوان یک نمونه ، آزمایش توری ساکشن برای نیروگاه تولید برق با سوخت زغال سنگ در "فرآیند خشک کردن و فرز زغال سنگ" می تواند در محیطی که به واقعیت نزدیکتر است انجام شود.

 

https://www.ubemachinery.co.jp/english/product/kiln-steam.html

تعداد بازدید از این مطلب: 14
بازدید : 14
علی
11:30
چهار شنبه 2 تير 1400

حقایق کلیدی
پیش بینی می شود که تا سال 2050 نزدیک به 2.5 میلیارد نفر دارای  پوسته کر کستل درجاتی از کم شنوایی باشند و حداقل 700 نفر به توان بخشی شنوایی نیاز دارند.
بیش از 1 میلیارد بزرگسال جوان در معرض کم شنوایی دائمی و اجتناب ناپذیر هستند که به دلیل روشهای گوش دادن غیر ایمن است.
سرمایه گذاری اضافی سالانه کمتر از 1.40 دلار آمریکا برای هر نفر برای  افزایش خدمات مراقبت از گوش و شنوایی در سطح جهان مورد نیاز است.
طی یک دوره 10 ساله ، این قول بازگشت تقریبا 16 دلار آمریکا برای هر دلار سرمایه گذاری شده آمریکایی را می دهد.
بیش از 5٪ از جمعیت جهان - یا 430 میلیون نفر - برای رفع نقص شنوایی "ناتوان کننده" خود (432 میلیون بزرگسال و 34 میلیون کودک) نیاز به توانبخشی دارند. تخمین زده می شود که تا سال 2050 بیش از 700 میلیون نفر - یا از هر ده نفر یک نفر - کم شنوایی را از کار بیندازند.

کاهش شنوایی "غیرفعال" به کاهش شنوایی بیشتر از 35 دسی بل (dB) در گوش شنوایی بهتر اشاره دارد. تقریباً 80٪ از افراد دارای اختلال شنوایی در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​زندگی می کنند. شیوع کم شنوایی با افزایش سن افزایش می یابد ، در میان افراد مسن تر از 60 سال ، بیش از 25٪ تحت تأثیر ناتوانی شنوایی قرار می گیرند.

کم شنوایی و ناشنوایی
گفته می شود فردی که توانایی شنیدن ندارد و همچنین فردی با شنوایی طبیعی - آستانه شنوایی 20 دسی بل یا بهتر در هر دو گوش - کم شنوایی دارد. کاهش شنوایی ممکن است خفیف ، متوسط ​​، شدید یا عمیق باشد. این می تواند روی یک گوش یا هر دو گوش تأثیر بگذارد و منجر به مشکل در شنیدن گفتار مکالمه یا صداهای بلند می شود.

"کم شنوایی" به افرادی گفته می شود که کم شنوایی از خفیف تا شدید دارند. افرادی که مشکل شنوایی دارند معمولاً از طریق زبان گفتاری ارتباط برقرار می کنند و می توانند از سمعک ، کاشت حلزون و سایر وسایل کمکی و همچنین شرح عکس بهره مند شوند.

افراد 'ناشنوا' عمدتاً کم شنوایی عمیقی دارند که به معنای قیمت پوسته کریا کم شنوایی است. آنها اغلب از زبان اشاره برای برقراری ارتباط استفاده می کنند.

دلایل کاهش شنوایی و ناشنوایی
اگرچه این عوامل را می توان در دوره های مختلف در طول زندگی مشاهده کرد ، اما افراد در معرض تأثیرات آنها در دوره های حساس زندگی هستند.

دوره قبل از تولد

عوامل ژنتیکی - شامل کاهش شنوایی ارثی و غیر ارثی است
عفونت های داخل رحمی - مانند سرخچه و عفونت سیتومگالوویروس
دوره پری ناتال

خفگی هنگام تولد (کمبود اکسیژن در زمان تولد)
هیپربیلیروبینمی (زردی شدید در دوره نوزادی)
وزن کم هنگام تولد
سایر بیماریهای پری ناتال و مدیریت آنها
کودکی و نوجوانی

عفونت های مزمن گوش (اوتیت میانی مزمن خونی)
جمع آوری مایعات در گوش (اوتیت مدیای غیرطبیعی مزمن)خرید پوسته کر 
مننژیت و سایر عفونت ها
بزرگسالی و سن بالاتر

بیماری های مزمن
سیگار کشیدن
اتوسکلروز
انحطاط حسی عصبی مربوط به سن
کاهش شنوایی حسی - عصبی ناگهانی

تعداد بازدید از این مطلب: 14
بازدید : 14
علی
11:14
چهار شنبه 2 تير 1400

شیر سوپاپ وسیله ای است که فقط جریان مایعات را در یک خرید چک ولو کستل  جهت اجازه می دهد. آنها دو درگاه دارند ، یکی به عنوان ورودی برای رسانه ها و دیگری به عنوان خروجی برای رسانه ها. از آنجا که آنها فقط جریان رسانه را در یک جهت اجازه می دهند ، معمولاً به آنها "دریچه های یک طرفه" یا "شیرهای برگشتی" گفته می شود. هدف اصلی سوپاپ چک جلوگیری از برگشت جریان در سیستم است. شکل 1 نمونه ای از سوپاپ چک را نشان می دهد.

سوپاپ چک برای کار به دیفرانسیل فشار متکی است. برای باز شدن شیر به فشار بیشتری در سمت ورودی شیر نسبت به سمت خروجی نیاز دارند. وقتی فشار در سمت خروجی بیشتر باشد (یا فشار سمت ورودی به اندازه کافی زیاد نباشد) ، شیر بسته می شود. بسته به نوع شیر ، مکانیزم بسته شدن متفاوت است. برخلاف سایر شیرها ، آنها برای کار صحیح به دسته ، اهرم ، محرک یا انسان نیاز ندارند.

آنها معمولاً در برنامه هایی نصب می شوند که جریان برگشتی باعث ایجاد مشکل می شود. با این حال ، از آنجا که آنها شیرهای برگشتی نیستند ، یک راه حل ارزان ، موثر و آسان برای حل یک مسئله بالقوه هستند. اگر جریان برگشتی آلوده باشد ، جریان برگشت می تواند باعث ایجاد مشکل شود و بنابراین ، رسانه های بالادست را آلوده می کند. به عنوان مثال ، یک خط فاضلاب دارای یک شیر برگشتی نیست تا اطمینان حاصل شود که زباله ها می توانند خارج شوند اما دوباره وارد سیستم نمی شوند. اگر جریان برگشتی به تجهیزات بالادست آسیب برساند که فقط باعث جریان رسانه ها در یک جهت شود ، از آنها استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک فیلتر اسمز معکوس فقط می تواند آب را از یک جهت در آن عبور دهد ، بنابراین برای جلوگیری از این امر یک شیر یک طرفه در پایین دست قیمت چک ولو کستل  نصب می شود. اندازه ها ، طرح ها و مواد مختلفی برای اطمینان از وجود سوپاپ چک برای هر کاربرد وجود دارد.


انتخاب آنلاین شیرهای کنترل را مشاهده کنید!
برنجی
شیرآلات برنجی
فولاد ضد زنگ
شیرآلات چکشی استیل
فهرست مطالب
شیر چک چگونه کار می کند؟
انواع شیر را بررسی کنید
مواد
معیارهای انتخاب
برنامه های کاربردی
سوالات متداول
اطلاعات تکمیلی
شیر چک چگونه کار می کند؟
فشار ترک خوردن
برای سوپاپ چک به حداقل فشار بالادست (دیفرانسیل فشار بین ورودی و خروجی) چک ولو کمپرسور کستل  نیاز است تا شیر باز شود و از طریق آن جریان یابد. به این حداقل فشار بالادستی که در آن باز شدن دریچه اتفاق می افتد ، "فشار ترک خوردگی" شیر چک گفته می شود. فشار ترک خوردگی خاص بر اساس طراحی و اندازه شیر تغییر می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سیستم شما می تواند این فشار ترک خوردگی را ایجاد کند و برای کاربرد مناسب است.

 

https://tameson.com/check-valves.html#:~:text=A%20check%20valve%20relies%20on,)%2C%20the%20valve%20will%20close.

تعداد بازدید از این مطلب: 21
بازدید : 21


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود