موکت پرز بلند چیست

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
16:15
سه شنبه 8 تير 1400

فرش چیست؟
فرش یک کف پوش پارچه ای است که برای ایجاد گرما ، راحتی و نرمی قیمت موکت پرز بلند زیر پا طراحی شده است. این ماده می تواند از مواد طبیعی یا مصنوعی مختلفی تهیه شود که به دلیل خصوصیات منحصر به فرد خود مانند مقاومت در برابر لکه یا دوام انتخاب شده اند. انواع مختلفی از فرش ها مانند ساکسونی ، بافته شده ، پیچ و تاب و حلقه وجود دارد که همگی از شکل و شمایل خاصی برخوردار هستند. بسیاری از سبک ها و رنگ های فرش در مجموعه ما وجود دارد ، انتخاب آن دشوار است! یک فرش با کیفیت خوب می تواند سالها دوام داشته باشد - ترفند این است که فرشی درست انتخاب کنید که همان کاری را که می خواهید انجام دهد. به لطف سالها تخصص کفپوش ما ، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیم بگیرید که آیا فرش کفپوش مناسب خانه شماست و در این صورت ، کدام یک را انتخاب کنید.


فرش چگونه ساخته می شود؟

فرش سازی یک مهارت سنتی است که قرن ها وجود داشته است. همه روش ها با نخ ریخته می شوند - چه این پشم باشد ، چه پلی پروپیلن باشد ، چه نایلون باشد و چه مخلوط باشد - و سپس رنگ می شود ، سپس هر نوع فرش به روشی کمی متفاوت ساخته می شود تا ظاهر و احساس متمایز خود را ایجاد کند (چیزی که ما آن را توده می نامیم) ) انواع اصلی فرش ها ساکسونی ، پیچ و تاب ، بافته شده ، حلقه (که بربر نیز نامیده می شود) و مخمل است. اینها به دو دسته دسته دار و بافته شده تقسیم می شوند.

استفاده از دستگاه تافتینگ سریع ترین و مدرن ترین روش ساخت فرش است. برای ساخت یک فرش منگوله ای ، نخ را از طریق پشت اصلی ریسمان می کنند و سپس توسط یک حلقه از زیر کشیده می شود تا زمانی که از ارتفاع مناسب شمع باشد. برای فرشهای شمع برش خورده مانند ساکسونی ، پیچ و تاب و مخمل ، نخ حلقه ای را برش داده و از بالا جدا می کنید تا یک بافت نرم و دوست داشتنی ایجاد کنید. در مورد فرش های حلقه ای یا بربری ، نخ ها به صورت یک حلقه باقی می مانند که باعث می شود آنها کمی سفت و محکمتر از فرش های شمع برش خورده باشند. پس از آن پشتی ثانویه متصل می شود.

فرش های بافته شده به روش سنتی بر روی دستگاه بافندگی موکت پرز بلند ساخته می شوند. این نخ از طریق پشتی اولیه و ثانویه بافته می شود و فرشی محکم و سخت پوش ایجاد می کند که احساس سفتی در زیر پا دارد. به دو نوع فرش بافته شده Axminster و Wilton گفته می شود که روشهای تولید ویژه آنها امکان ایجاد فرشهای طرح دار با جزئیات و رنگارنگ را فراهم می کند.


کدام نوع فرش بهترین است؟
 
هیچ فرشی وجود ندارد که از بقیه بهتر باشد. همه آنها موافقان و مخالفان خود هستند. این کمی شبیه دمپایی شیشه ای سیندرلا است - بهترین نوع فرش فرشی است که برای خانه و نیازهای شما مناسب باشد! اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که فرش در چه اتاقی نصب شده است زیرا این امر تعیین می کند شما چه نوع فرشی را انتخاب کنید. برخی از فرش ها به عنوان استفاده سنگین طبقه بندی می شوند ، بنابراین گزینه های بهتری برای مناطق پرتردد در خانه شما مانند پله ها و راهروها هستند زیرا سخت تر هستند.

در بین انواع مختلف فرش ، درجات مختلفی از نرمی ، بافت ، تراکم ، استحکام ، دوام و مقاومت در برابر لکه - و همچنین طیف گسترده ای از نقاط قیمت را مشاهده خواهید کرد. همچنین صدها رنگ فرش برای انتخاب وجود دارد که بسته به نوع فرشی که انتخاب می کنید ظاهر آنها کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال ، یک فرش خاکستری ساکسونی هوشمند و لوکس است ، در حالی که فرش بربر خاکستری احساس روستایی و آرامش بیشتری دارد. یک فرش کرم پیچ تاب برای اتاق نشیمن مدرن مناسب است ، در حالی که فرش حلقه ای پشم خامه ای در سالن یک ملک دوره ای به خوبی کار می کند. امکانات بی پایان است!

 

https://www.tapi.co.uk/carpet/what-is-carpet



تعداد بازدید از این مطلب: 19
بازدید : 19

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود